Communicatie naar de leden toe

Informatie of vragen over het stamboek en alles wat daar mee samenhangt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Communicatie naar de leden toe

Bericht door Inez » 19 aug 2010, 16:23

Om regelmatig te kunnen communiceren naar (en met) de leden van het stamboek zonder dat het te duur wordt, willen we voortaan zo veel mogelijk communicatie digitaal laten verlopen en nog maar 1 keer per jaar een Connemaranieuws uitgeven. Voor deze communicatie gaan we de e-mail nieuwsbrief en de website gebruiken (en natuurlijk dit forum, maar dat is een wat minder officieel medium).
Nog niet alle leden kennen de nieuwsbrief en daarom hebben we vandaag een brief verstuurd waarin we de leden verzoeken om zich te abonneren op de e-mail nieuwsbrief en waarin we aangeven dat de notulen van de ALV op te vragen zijn per mail.
De leden die ook abonnee zijn van de nieuwsbrief hebben inmiddels de notulen ontvangen via een extra (besloten) uitgave en de leden die niet abonnee zijn van de nieuwsbrief, maar waarvan ik wel het e-mail adres heb, hebben deze info per mail gekregen.

Mocht er iemand zijn die wel lid is van het stamboek maar nog geen notulen per mail heeft ontvangen en ook morgen of overmorgen geen brief ontvangt, wil diegene hier dan even een gil geven? Of mij een mailtje sturen: info@connemara.nl.

Ik vind zelf de nieuwsbrief een succes (hartelijk dank Frederique!) en ik hoop dat jullie daar ook veel gebruik van zullen maken om wetenswaardigheden van je Connemara met alle leden te delen.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Communicatie naar de leden toe

Bericht door Edith » 20 aug 2010, 09:07

vraagje: mogen mensen die geen lid zijn van het stamboek zich op de nieuwsbrief abonneren?
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Communicatie naar de leden toe

Bericht door Inez » 20 aug 2010, 10:58

Edith schreef:vraagje: mogen mensen die geen lid zijn van het stamboek zich op de nieuwsbrief abonneren?


Jazeker.

Alleen zullen we de informatie die enkel voor de leden zijn (zoals de notulen) dan naar een beperkte groep sturen.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Plaats reactie