Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Informatie of vragen over het stamboek en alles wat daar mee samenhangt.
Plaats reactie
Frederique
Berichten: 222
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:41

Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Frederique » 10 aug 2011, 08:37

Hallo Allemaal,

De locatie, jury en lunch zijn geregeld nu nog de deelnemers!
Het wordt weer een mooie dag.
In de ochtend de keuring met jawel een Iers jurylid Tom Mac Lochlainn (http://www.ashbrookstud.ie)
Omdat de beste man om 16.30 een terugvlucht heeft, proberen nog even een vragenrondje tijdens de lunch of na de keuring in te passen.
De lunch is een heerlijk lopend buffet voor slechts 10 euro (koffie, jus, broodjes, soep en eitjes) kinderen mogen voor 5 euro meehappen.
Bij mooi weer kan de lunch buiten op een kleedje worden opgesmikkeld anders binen. Graag aanmelden bij mij (frederique@connemara.nl)

De keuring we hebben al een aantal inschrijvingen maar het kan nog veel meer.
Let op de slutingsdatum van 15 augustus
Het zou super zijn om al die mooie veulentjes van dit jaar deelnemen.
Daarnaast is er nog een mooie rubriek bestgaande. Reden genoeg om je op te geven.

Voor nu de vraag aan jullie op het forum wie komt er op de keuring?
Groeten Frederique

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door riagr » 10 aug 2011, 19:24

Wij komen! Ik heb de inschrijvingsformulieren voor Jou-Jou vandaag de deur uit gedaan. Nu hoop ik maar dat er nog meer mensen zijn die hun ruin inschrijven. Isabelle gaat Rapunzel ook inschrijven dus zij is ook van de partij.
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Inez » 11 aug 2011, 20:41

Ik kom ook met Dawn en Quinty en als het me lukt om nog vervoer te regelen komt Olijfje ook mee.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Isabelle » 11 aug 2011, 22:25

Wat leuk Inez, kunnen we ze eindelijk in het echt zien!
Ben nog aan het puzzelen wie ik meeneem, het liefst allemaal, maar ook hier wordt het vervoer de bottleneck, mischien kan ik ooit een oude touringcar voor ze kopen, dan kunnen ze allemaal mee en is er voor iedereen een plekje aan het raam :mrgreen:

Gebruikersavatar
Angel
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 sep 2009, 14:43

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Angel » 12 aug 2011, 13:50

Nou, Jasper en Vasco zijn ook van partij. Dus de rubriek ruinen is al goed gevuld :lol: . Ik vind het ontzettend leuk om zelf mee te doen, maar eigenlijk nog leuker om die veulentjes te zien!
Oh ja, ik heb vorig jaar de toelichting voorbrengen op de keuring gemist. Krijgen we die nog per post of heeft iemand hier op het forum uitleg / tips ? Moet de pony bv. bij het halthouden voor de jury vierkant halthouden of moeten juist de 'achterste benen' niet naast de 'voorste benen' staan ? En bij de rubriek bestgaand, hoe gaat dat in zijn werk?

Gebruikersavatar
Martina
Berichten: 126
Lid geworden op: 17 mar 2008, 20:02

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Martina » 12 aug 2011, 14:44

Inez schreef:Ik kom ook met Dawn en Quinty en als het me lukt om nog vervoer te regelen komt Olijfje ook mee.

Oh, als jij pony's voorbrengt, moet ik dan de foto's maken? ;)

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Inez » 13 aug 2011, 12:16

Jij moet sowieso weer foto's komen maken Martina!!! Veel te lang geleden dat je er was.

En ik heb veranderd plan: kom alleen met Dawn en Quinty. Olijfje mag nog een jaartje wachten.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Marieke V
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:25

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Marieke V » 14 aug 2011, 18:52

Ja! Ik doe mee! Maar dan niet met het paard, maar als speaker. Iedereen die meedoen: stuur even wat informatie over je veulen, jaarling, merrie naar het algemene emailadres van het connemarastamboek, dan kan ik tijdens de keuring wat extra over je pony vertellen. Niet vergeten!
groetjes allemaal, tot binnenkort,
Marieke

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door Pamela » 14 aug 2011, 20:07

wat fijn Marieke dat je weer mee doet, je speakerd zo goed en duidelijk, altijd fijn om je te zien en te horen.
tot de 28e :D

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Wie doet ermee? Centrale keuring 2011

Bericht door riagr » 14 aug 2011, 20:29

@Marieke: Ik neem aan dat ik ook wat gegevens over mijn ingeschreven ruin door mag geven? :D
Het stamboek gaat in ieder geval een mailtje krijgen met wat achtergrond informatie over Jou- Jou ( van Rapunzel kan Isabelle misschien beter doen?) En wees gerust: verhalen over hoe geweldig Jou-Jou en Rapunzel zijn reserveer ik voor het forum.... :D
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Plaats reactie