facebook

Voor gezellige klets.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

facebook

Bericht door Pamela » 02 aug 2012, 11:30

ik zit op facebook, en nog veel meer mensen gghh
nou kwam ik via een Ierse fokker (die vandaag jarig is) op de site van de Rosscon Farm. daar waar Mayday gefokt is.
daar staan toch veel foto's op, geweldig echt genieten van de Connemara pony. het regent hier nu toch weer en even op Anky wachten xxxxx

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: facebook

Bericht door SilverSan » 02 aug 2012, 14:53

Linkje? Kon niet naar Anky kijken, ben gewoon aan het werk... Dus weet ook niet hoe ze het gedaan heeft aaa
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: facebook

Bericht door Pamela » 02 aug 2012, 18:16

ik kijk op www.nos.nl daar zal nog wel een video op staan.

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: facebook

Bericht door Inez » 02 aug 2012, 18:17

Anky had 73 % en staat nu 5e. Ze reed erg op safe en wonder oh wonder: Salinero stond voor het eerst van zijn leven maar liefst twee keer stil en vierkant in de proef qqq .
De Britten staan 1 en 2 met enorme scores, die liggen lekker op koers.

Leuk dat je zo'n mooie site gevonden hebt Pamela.
Ik wil eigenlijk ook een facebook-pagina gaan beginnen, maar heb er nog nooit 1 gezien, dus weet ook niet zo goed hoe ik het aan moet gaan pakken.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: facebook

Bericht door Pamela » 02 aug 2012, 20:24

Inez, ga maar even bij mij kijken: op facebook.nl tik je pam van vliet in dan zal je wel bij mij uit komen er zijn niet zo veel pam van vlieten geloof ik. de rest is erg gemakkelijk, ik kon het ook sss

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: facebook

Bericht door SilverSan » 03 aug 2012, 10:27

Een bedrijfspagina voor facebook is ook gemakkelijk hoor. Voor privé moet je heel erg goed naar je instellingen kijken want anders ligt de hele boel openbaar op internetstraat. hhh

Pam, ik bedoelde eigenlijk het linkje naar de Connemara's? NOS video's mag ik helaas hier in België niet bekijken kkk :( Had die van het stoute paard ook wel willen zien namelijk.
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: facebook

Bericht door Pamela » 03 aug 2012, 10:41

SilverSan schreef:Een bedrijfspagina voor facebook is ook gemakkelijk hoor. Voor privé moet je heel erg goed naar je instellingen kijken want anders ligt de hele boel openbaar op internetstraat. hhh

Pam, ik bedoelde eigenlijk het linkje naar de Connemara's? NOS video's mag ik helaas hier in België niet bekijken kkk :( Had die van het stoute paard ook wel willen zien namelijk.



als je op facebook rosscon farm intikt kom je er sandra
nnn

Plaats reactie