film

Voor gezellige klets.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

film

Bericht door Pamela » 27 jan 2013, 21:42

ik heb net deze film zitten kijken op youtube, misschien kennen jullie hem al ?
www.youtube.com nvbyie7hbaw (in to the west)

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: film

Bericht door Edith » 29 jan 2013, 09:44

jaha!!! Superleuke film. Ik denk dat minstens 1 van de paarden die voor "het witte paard" spelen een Connemara is. Ik telde er trouwens drie of vier. ;-) (tja, dat is nou eenmaal als je als volwassene / paardenkenner naar zo'n film kijkt... niettemin, erg de moeite waard!)
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: film

Bericht door Pamela » 30 jan 2013, 19:29

Edith, wat goed van jou dat je verschillende paarden gezien hebt. ik zag het niet.
zat wel steeds te kijken zou het een Connemara zijn, maar dan vond ik er weer zo weinig kaak aan zijn hoofd zitten.
op de aftieteling kon ik ook niets terug vinden.
vond het ook een mooie en leuke film.
de titel had ik overigens uit de laatste Vrijruiter. goed idee om dat soort dingen ook te plaatsen.

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: film

Bericht door Edith » 30 jan 2013, 20:01

haha, ik heb 'm dan ook wel meerdere keren gezien. ;-) Ik kende 'm nog van een vakantie in Ierland, en vond m een jaartje geleden tweedehands op dvd. Toen heb ik wel zitten terugspoelen, om de paarden van elkaar te onderscheiden. er is er eentje met veel grijs, eentje met veel bles en een groot springpaard. De lengte van de manen verschilt erg. Ik denk dat ze steeds dezelfde hele brave pony gebruiken als de kinderen er echt op zitten, en in die scenes in de bioscoop enzo.
Enne, als je dit niet je filmplezier vindt verpesten, kijk dan eens heel goed naar die scenes dat de jongens samen op Tir Na Nog zitten en door het bos galopperen... en dan vooral naar dat kleine broertje... meer verklap ik niet. sss

Maar wat leuk dat je de VrijRuiter tips hebt gevolgd, ik was al benieuwd of iemand dat zou doen. yyyyy
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Plaats reactie