Zó trots!

Hier kun je je foto's en/of filmpjes plaatsen van je Connemara of van andere dieren of dingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kyarah
Berichten: 89
Lid geworden op: 10 jan 2010, 15:49

Zó trots!

Bericht door kyarah » 11 mar 2013, 08:50

Hai!

Zoals een paar van jullie denk ik wel weten ben ik zo'n 1,5 jaar ziek geweest (en nog steeds erg snel moe). Maaar gelukkig kan ik sinds een paar maanden weer met Abel rijden. In december hadden we een onderlinge wedstrijd, waar ik volgens mij over verteld had? Dit ging wel netjes, en ik dacht: laten we, gewoon voor de lol, maar weer eens officieel starten. Zo gezegd zo gedaan: 10 maart zou onze eerste officiële wedstrijd weer zijn!

Gisteren was het dus zover. Ik was helemaal op van de zenuwen waardoor ik 'vergat' te rijden, Abel was wel ontzettend braaf. Voor deze proef hadden we (meer dan terecht) 168 punten. Echter was er toen wel een last van mijn schouders, en besloten we er de tweede proef er helemaal voor te gaan. Er waren nog heel wat verbeterpuntjes, maar over het algemeen ging het heel lekker! Dit resulteerde dan ook in een 2de plaats, met nog een winstpuntje ook!! Ik kon het echt niet geloven, heb heel wat traantjes weggepinkt gisteren :oops:. Ben zo ontzettend trots op Abel!

En op het ONCK dit jaar zijn we ook weer van de partij! Hoop daarvoor nog 1 of 2 keer te starten, lekker rustig aan. De teller staat nu op L1+6! :D

Natuurlijk horen er ook wat foto's bij:

Lekker instappen met een wat langer teugeltje.
Afbeelding

Wat meer opgepakt, ik moet écht meer achterover zitten. Vind Abel hier wel best netjes lopen.
Afbeelding

Trots!!
Afbeelding
Abel M1+1

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Zó trots!

Bericht door Edith » 11 mar 2013, 12:38

Gefeliciteerd, wat lekker zeg!! En vooral super dat je je weer beter voelt, is niet niks zo ziek zijn als je zo jong bent...

Abel ziet er ook goed uit. Vooral op die eerste (instappen) foto: mooie halslijn, mooi achterbeen. Eigenlijk een mooiere houding / ruimere, vloeiendere stap dan wanneer je 'm meer oppakt, daarbij komt hij iets achter de teugel en heeft (daardoor ws) een korter achterbeen. Maar aan die eerste foto zie je dat hij heel mooi kan lopen hoor!! Ben benieuwd hoe jullie het op het ONCK gaan doen. bbb
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: Zó trots!

Bericht door Isabelle » 11 mar 2013, 15:57

Gefeliciteerd!!! Je mag ook best trots zijn op je zelf hoor, goed gedaan!

Romy
Berichten: 466
Lid geworden op: 02 feb 2010, 13:22

Re: Zó trots!

Bericht door Romy » 11 mar 2013, 16:10

Ziet er toch ook super goed uit!! GEFELICITEERD!!

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Zó trots!

Bericht door riagr » 11 mar 2013, 20:05

Klinkt als een super come back!
Kan me voorstellen dat je trots bent! Heerlijk hoor. Lekker blijven starten... en óp naar het ONCK!
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Zó trots!

Bericht door Pamela » 11 mar 2013, 20:11

gefeliciteerd met jezelf en je prachtige pony. ggg

Gebruikersavatar
kyarah
Berichten: 89
Lid geworden op: 10 jan 2010, 15:49

Re: Zó trots!

Bericht door kyarah » 12 mar 2013, 07:34

Super bedankt voor de leuke reacties allemaal!! :D

Heb gisteren de filmpjes van de wedstrijd aan m'n instructrice gegeven, ze zou ze even bekijken zodat we vandaag verder kunnen oefenen met de dingen die niet zo goed gingen (we hebben vanmiddag les).
Abel M1+1

Romy
Berichten: 466
Lid geworden op: 02 feb 2010, 13:22

Re: Zó trots!

Bericht door Romy » 13 mar 2013, 20:54

kyarah schreef:Super bedankt voor de leuke reacties allemaal!! :D

Heb gisteren de filmpjes van de wedstrijd aan m'n instructrice gegeven, ze zou ze even bekijken zodat we vandaag verder kunnen oefenen met de dingen die niet zo goed gingen (we hebben vanmiddag les).

Slim!!!! Ging de les goed?

Gebruikersavatar
kyarah
Berichten: 89
Lid geworden op: 10 jan 2010, 15:49

Re: Zó trots!

Bericht door kyarah » 25 mar 2013, 08:26

Ho, helemaal vergeten om hier te reageren!

Ja, de les ging goed! Het rijden ging de laatste tijd sowieso wel lekker, en daarom besloten we gisteren nog een wedstrijdje te rijden. Resultaat: eerste proef 1e met 192 punten en tweede proef geen prijs maar wel 183 punten! L1+8 dus alweer, kan het nog steeds niet geloven :D!
Abel M1+1

Romy
Berichten: 466
Lid geworden op: 02 feb 2010, 13:22

Re: Zó trots!

Bericht door Romy » 25 mar 2013, 08:38

kyarah schreef:Ho, helemaal vergeten om hier te reageren!

Ja, de les ging goed! Het rijden ging de laatste tijd sowieso wel lekker, en daarom besloten we gisteren nog een wedstrijdje te rijden. Resultaat: eerste proef 1e met 192 punten en tweede proef geen prijs maar wel 183 punten! L1+8 dus alweer, kan het nog steeds niet geloven :D!

Wauw!! :D:D gaat echt super goed :d

Plaats reactie