aantal connemara's gezocht

Voor mensen die een pony uit het oog zijn verloren of familie van hun pony zoeken.
Plaats reactie
lotte
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 jan 2010, 20:11

aantal connemara's gezocht

Bericht door lotte » 07 jan 2010, 12:33

hoi,
ik ben op zoek naar info over:
amber van de Hoef
Rochfield molly (weet naam niet zeker)
beautystar (schimmel )
jan van de hoef / flex
freebeam westland

ik ben op zoek naar een paar paarden die vroeger voor mijn tijd bij mijn buren hebben gestaan.

ik geloof dat amber toen is verkocht naar engeland.

en molly heeft volgens mij op westland gestaan. maar waar ze nu is of nog leeft geen idee.

en weet iemand iets over jan vd hoef of flex? vroeger heete hij jan en later flex. het is een schimmel ruin. hij is eerst naar westland gegaan en daarna weer doorvekocht maar we hebben geen idee waarheen..

ook ben ik nog op zoek naar maureen der moeder: freebeam westlandHaar vader is Marvel van Graaf Janshof. Haar moeder is Winter Sunbeam

beautystar, was een wat oudere connemara die toen een zomer bij ons heeft gestaan, mijn zus heeft daarop leren rijden. verder stond ze geloof ik op westland. ze stond 12 / 13 jaar geleden bij ons en was toen ongeveer 18. ik denk dat ze niet meer leeft maar misschien heeft iemand foto's van haar¿¿

weet iemand iets over 1 van deze paarden of heb je foto's of mail adres?

Gebruikersavatar
Suzanne
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 okt 2008, 15:44

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Suzanne » 11 jan 2010, 14:51

Hi,
Molly is van jullie stal naar onze manege gegaan (hc westland) is vanaf daar weer naar manege de fruithof in hetere gegaan waar ook de keuring meestal is. Molly was toen zo'n 8 jaar geleden bij ons samen met Rockfield Fleur die toen dertijd ook bij jullie stond zij staat nog wel bij ons.
Amber is idd verkocht naar Engeland
ik heb daar ook ngo wel foto's van en ook van molly,
Flex is van jullie ook naar ons gegaan en toen weer verkocht :) en vanaf daar weet ik het niet meer met flex, ik zou wel op stal kunne vragen of iemand Freebeam nog kent en foto's heeft .

Groetjes
Boulette Westland (L)

lotte
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 jan 2010, 20:11

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door lotte » 13 jan 2010, 16:06

Suzanne schreef:Hi,
Molly is van jullie stal naar onze manege gegaan (hc westland) is vanaf daar weer naar manege de fruithof in hetere gegaan waar ook de keuring meestal is. Molly was toen zo'n 8 jaar geleden bij ons samen met Rockfield Fleur die toen dertijd ook bij jullie stond zij staat nog wel bij ons.
Amber is idd verkocht naar Engeland
ik heb daar ook ngo wel foto's van en ook van molly,
Flex is van jullie ook naar ons gegaan en toen weer verkocht :) en vanaf daar weet ik het niet meer met flex, ik zou wel op stal kunne vragen of iemand Freebeam nog kent en foto's heeft .

Groetjes


hee okee kan je miss die foto's die je hebt sturen? klopt van fleur weet ik dat ze daar nog staat. ik heb vorig jaar bij jullie gestart met maureen toen zijn we ook even langs haar gelopen:) ja van flex weet ik dat hij is verkolcht naar een 12 jarig meisje, maar ik wil graag weten hoe het gaat en het rijden omdat hij nogal moeilijk was en wij hem niet mochten rijden...
xx

Gebruikersavatar
Suzanne
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 okt 2008, 15:44

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Suzanne » 13 jan 2010, 16:35

Hi ,
Ik ga ff al die foto's zoeken en dan zal ik ze even hier plaatsen,
Flex weet ik verder niet zo veel over ik wete wel dat hij bij ons gewoon gereden werd wel moeilijk maar hij was egt zo mooi vond ik ! :D ~

x
Boulette Westland (L)

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Isabelle » 13 jan 2010, 20:13

Hoi Suzanne,

heb jij toevallig ook nog foto's van Winter Finn of weet je iemand die die heeft? Zij woont sinds een paar weken ook bij ons, het is echt een schat.

groetjes Isabelle

lotte
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 jan 2010, 20:11

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door lotte » 14 jan 2010, 09:23

jaa klopt flex ging altijd stijgeren enzo.. daarom mochten wij hem niet rijden voor de veiligheid, daarom ben ik wel beniwued naar hem hoe het nu gaat..

Gebruikersavatar
Suzanne
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 okt 2008, 15:44

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Suzanne » 14 jan 2010, 16:27

Isabelle schreef:Hoi Suzanne,

heb jij toevallig ook nog foto's van Winter Finn of weet je iemand die die heeft? Zij woont sinds een paar weken ook bij ons, het is echt een schat.

groetjes Isabelle



Hi
echt waar zo gaaf!!
jaik heb ene paaar foto's van haar met haar veulen finn dex westland ik zal daar ook even voor kijken
groetjes,
Boulette Westland (L)

Gebruikersavatar
Suzanne
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 okt 2008, 15:44

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Suzanne » 14 jan 2010, 16:30

Hi ik heb hier alvast 1 foto niet zo'n hele mooie maar alvast wat!

Afbeelding

Finn dex is inmiddels al een prachtige 3 jarige dacht ik schimmel !
ergens op het forum stond ook nog een foto van wind dex westland die komt ook van winter finn dacht ik
Groetjes
Boulette Westland (L)

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Isabelle » 14 jan 2010, 20:48

Hoi Suzanne,

wat leuk om een foto van Finndex te zien als veulen, ze is inderdaad heel erg veranderd. Finndex is ook nog bij ons maar de bedoeling is wel dat ze wordt verkocht. Windex is inmiddels verkocht naar Elburg. Het is wel grappig want ze lijken heel veel op elkaar. Winter Finn blijft in ieder geval wel bij ons.

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: aantal connemara's gezocht

Bericht door Inez » 15 jan 2010, 11:39

Alweer een vosje 8-) . De vossen rukken op :shock: .
Leuk hoor zo'n "oude" foto!
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Plaats reactie