Zamondo Monarch vader Atlantic Curragh provincie Zeeland!

Voor mensen die een pony uit het oog zijn verloren of familie van hun pony zoeken.
Plaats reactie
corneel26
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2012, 17:01

Zamondo Monarch vader Atlantic Curragh provincie Zeeland!

Bericht door corneel26 » 26 sep 2012, 07:47

Hallo,

Ik ben op zoek naar mijn oude Connemara pony Zamondo Monarch
Hij is een ruin van 1.46 groot en schimmel van kleur(wit)
Geboortedatum: 14 of 16 april 1982.
Hij is half Connemara en half New Forest.
Zijn vader was Atlantic Curragh en zijn moeder New Forest.
Hij staat wel ingeschreven in het Connemara Stamboek.

Ik heb hem gekocht in 1997 en weer verkocht in 2001 ivm overgang naar een paard.
Ik heb in de tijd dat ik hem had ook kontact gehad met de fokker van Zamondo en heb toen een aantal keer brieven geschreven met hun dochter en heb hier zelfs nog veulen foto's van hem en ook foto's van hem met zijn moeder.

Ik heb Zamondo verkocht aan een meisje die bij mij in de straat woond.
Ze heeft hem jaren gehad en vervolgens hebben hun hem weg gegeven aan Vanessa Sanders die ook in Biervliet woond.
Voor zover ik weet is Zamondo verkocht samen met zijn vriendinnetje Bambi een shetlander kleur bruin binnen zeeland en zou hij ergens richting Sint Philipsland of Tholen zijn gegaan.
Later hebben die mensen Bambi weer door verkocht blijkbaar en had Zamondo daar erg veel verdriet van.

Toen ze hem weg deed had hij blijkbaar last van zijn luchtwegen door een zware griep met longontsteking.

Het kan ook zijn dat de pony nu anders heet want hij is blijkbaar zonder zijn stamboek papieren weg gegaan.

Hij is te herkennen aan een lit teken wat hij heeft van een openratie.
Ik had hem laten openreren toen ik hem had, het lit teken zit onder zijn staart op zijn bil in de buurt van zijn poep gaatje.

Als iemand mij iets kan vertellen over deze pony of weet waar hij nu staat of weet dat hij dood is dan wil ik dat heel erg graag weten!
Ook graag reactie als u de Shetlander Bambi kent of deze weet te staan!!!

Groetjes Linda

Plaats reactie