HALLO

Lees dit voor je verder gaat.
Plaats reactie
famke
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2009, 16:08

HALLO

Bericht door famke » 09 mei 2009, 14:59

Hallo

probreerde eerder mij al eens voortestellen al twee maal eigelijk.
Maar vind het niet terug mss doe ik iets verkeerd ?
als het er nu terug niet opstaat typ ik dit dus voor de derde keer .
Zoals u merkt ben ik een pc ramp.
Ben 24 jaar ben van belgie en kocht mij een schat en een pracht van een hengst.
Een jonge en hopelijk talent volle conemara.
Hij vergezeld de rest van de merrie s bij ons op stal maar dit jaar zou ik hem nog niet laten dekken ,volgend jaar mss pas.

GROETJES FAMKE

Gebruikersavatar
Oona
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 mar 2008, 18:38

Re: HALLO

Bericht door Oona » 09 mei 2009, 15:54

En hoe noemt jou paardje.?
Van wie heb je hem gekocht in belgie?.
Ben ook een belgje daarom misschien is die wel famillie van die van mij.
www.heerlijkerijkunst.be instructie ,trainingen, flegmatieke paarden

famke
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2009, 16:08

Re: HALLO

Bericht door famke » 10 mei 2009, 17:50

hallo

neen kocht mijn hengst niet in belgie ,kocht hem in nederland .
De hengst noemt patty's belle epoche en als je hem verder opzoekt deze hengst zal je merken dat hij niet in nederland of in belgie geboren is.
welke afstamming geeft jouw connemara?

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: HALLO

Bericht door Pamela » 10 mei 2009, 18:59

hallo Famke,
ha heb jij die prachtige Epoche gekocht ? we hebben elkaar ontmoet in Belgie op de hengstenkeuring jullie waren toen zo lief om met de cremello hengst te lopen. ik was als hulp met Isabelle mee. ik denk dat je een schitterende pony gekocht hebt. laten jullie hem castreren ?
groeten Pamela

famke
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2009, 16:08

Re: HALLO

Bericht door famke » 10 mei 2009, 19:25

Hallo

ja we kochten belle.
NEEN castreren doen we hem niet hoor.
En ja vond het tof nog eens met de cremmello hengst samen te zijn ik heb (toen nog blue eye super star genaamd) ook enige tyd gehad ik maakte hem zadelmak en verkocht hem omdat ik eigelijk geen hengsten wou maar kijk heb er nu toch eentje.
en het bevalt me tot nu toe hij is echt een schatje borstel hem iedere dag want het is op die manier dat ik hem leer kennen en hij mij.
VOLGEND JAAR ZOU IK HEM MIJN MERRIE WILLEN LATEN DEKKEN mijn merrie een ZEER MOOIE EN ERG SPRINGGERICHTE PONY .

Groetjes

Gebruikersavatar
Oona
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 mar 2008, 18:38

Re: HALLO

Bericht door Oona » 10 mei 2009, 20:34

Mijn pony stamt af van d esterrebos fokkerij.
Conor mac nessa x molly childrens morningstar schrijf ik het goed zo uit mijn hoofd .
www.heerlijkerijkunst.be instructie ,trainingen, flegmatieke paarden

famke
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2009, 16:08

Re: HALLO

Bericht door famke » 14 mei 2009, 19:42

Ach zo
heb al connemara s gehad met de afstamming aston du langwater en atlanta du langwater
maar die heb ik niet meer

wilma
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 dec 2008, 11:13

Re: HALLO

Bericht door wilma » 14 mei 2009, 20:09

Hallo Famke,
Toeval bestaat niet zeggen ze! Vandaag vroeg een vriend aan mij of ik iets meer te weten kon komen over de cremello hengst Kilbeggan, voorheen Blue Eyes Superstar...En nu lees ik net in jouw berichtje dat jij hem zadelmak gemaakt hebt!
Hij wil namelijk zijn bruine volbloed arabier laten dekken door Blue Eyes Superstar. Het is een hele goede merrie uit een uitstekende endurancestam (moeder schijnt vorig jaar in België trouwens kampioen bij de jeugd categorie 60 km geworden te zijn). Hij wil graag een valk of palomino, maar dan wel één die echt sportgericht blijft en eventueel geschikt is voor endurance, springen en crossen, vandaar de combinatie met connemara.
Qua foklijnen sprak Blue Eyes hem aan, maar hij wil graag ook wat meer weten over z'n karakter. Weet jij wellicht iets meer over de pony te vertellen?
Hoeft niet via het forum, pb kan ook!

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: HALLO

Bericht door Inez » 22 mei 2009, 20:44

Hoi Famke,

Welkom hier!
Hopelijk komen we je een keer in het echt tegen met je pony('s). Op het ONCK volgend jaar misschien?
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

famke
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2009, 16:08

Re: HALLO

Bericht door famke » 25 mei 2009, 19:37

Hallo
ja hopelijk geraak ik daar eens .
Voorlopig is belle mijn enigste connemara met papieren ,
heb nog wel paarden maar die zijn bwp en zangersheide en heb ook nog een heleboel miniatuurpaarden want daar fokt mijn vriend mee.
Ja zondag heb ik een keuring in het waalse connemara stamboek mijn hengst moet wat ervaring opdoen ivm keuringen en ik ook natuurlijk het gaat er vast heel anders aan toe dan bij onze miniatuurpaarden .
BEN NU AL HELEMAAL GESTRESEERD SLAAP NAUWELIJKS NOG !
weet eigelijk nog te weinig af van hengsten keuringen bij de connemara maar zal er ook wel in groeien hoop ik .
Ga nu nog beetje strijken zodat ik zaterdag heel de dag heb om belle en mijn materiaal oke te brengen .

groetjes

Plaats reactie