Even voorstellen

Stel je hier voor
Plaats reactie
Paardenmeisje
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2013, 14:32

Even voorstellen

Bericht door Paardenmeisje » 13 jul 2013, 21:18

Ik ben Paardenmeisje,

In het echte leven noemen ze me Karin. Vanaf dat ik 1,5 ben praat ik volgens mijn ouders iedere dag over paarden. Droom ik van mijn eigen pony of paard.

Ik verzorg nu al 30 jaar paarden en pony,s van andere mensen. Op dit moment verzorg ik een Geldersche merrie en een jonge Welsh mountain pony. De Geldersche rij ik onder de man en op zondag loopt ze voor de wagen. De pony Picture wordt gereden en ingereden door mijn dochters Eke (6) en Nikki (4). Nu mijn dochters ook besmet zijn met het paardenvirus aaa ziet het er naar uit dat mijn eigen pony binnen handbereik komt. En dat is ook de reden waarom ik op dit forum zit. Als ik mijn wensenbriefje af ga kom ik uit op de Connemara. Een pony waar zowel ik als mijn dochters op kunnen rijden, lief en betrouwbaar. Dat de pony goed kan springen is een must. Ik ben zelf gek op springen en crossen. Graag vergaar ik veel info en mogelijk vind ik een geschikte pony voor mijn gezin via dit forum. De bedoeling is dat er een pony komt als mijn oudste dochter bijna 8 is; najaar 2014.

nnn

sweetca
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 jan 2011, 02:09

Re: Even voorstellen

Bericht door sweetca » 14 jul 2013, 00:29

dan heb je nog even de tijd om een juweeltje uit te zoeken.......

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Even voorstellen

Bericht door Pamela » 21 jul 2013, 20:32

ik ben Pamela, en in het bezit van 2 connemara ponny's. geniet er alle dagen van, helemaal als mijn dochter en kleindochter met de vakanties hier komen paardrijden. deze week wel een beetje erg warm xxxxx
veel succes met zoeken naar een fijne pony. ik hoop dat je nog vaker hier op het forum iets van je laat horen.

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Even voorstellen

Bericht door Inez » 22 jul 2013, 21:13

Welkom Karin. Juiste keus hoor yyyyy .
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Even voorstellen

Bericht door Edith » 28 jul 2013, 21:12

Er komt vast tegen die tijd een hele leuke langs.... :)
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Plaats reactie