Rory Rapunzel!

Hier kun je je eigen Connemara voorstellen of verhalen over hem of haar vertellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Rory Rapunzel!

Bericht door riagr » 06 jul 2011, 09:18

Isabelle mailde me begin dit jaar met de waarschuwing niet besmet te raken met het Connemaravirus. Ze meldde daar direct bij dat ze vreesde dat het voor mij al te laat was. En gelijk had ze.
Gevolg van deze besmetting is dat ik met grote trots de volgende aankondiging kan doen:

IK BEN DE NIEUWE EIGENARESSE VAN RORY RAPUNZEL!!!

Afbeelding

Rapunzel blijft nog tot volgend jaar in de veulengroep bij Isabelle, dus jullie zullen hier heel veel verslagjes gaan lezen van Ria die naar Rosmalen gaat.
Uitgebreider verslag van hoe eea gegaan is volgt nog..... voorlopig zit ik innig tevreden te mijmeren over de toekomst!
Laatst gewijzigd door riagr op 06 jul 2011, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door Barbara » 06 jul 2011, 11:45

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Ria!!! Je bent idd zwaar besmet met het ongeneeslijke Connemaravirus. :mrgreen:

En Rapunzel is een merrie dus dat wordt over een paar jaar een veulentje fokken :D
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door Edith » 06 jul 2011, 13:13

Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!!
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Delphine
Berichten: 504
Lid geworden op: 01 apr 2009, 17:14

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door Delphine » 06 jul 2011, 14:16

Jeetje wat leuk zeg!!!
gefeliciteerd een supermooi veulen!
Veel plezier met je ritjes naar Rosmalen en al je verslagen ervan, leuk leesvoer voor ons...

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door Inez » 06 jul 2011, 16:50

Gefeliciteerd!!! Heel veel plezier met deze mooi dame!
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door Pamela » 06 jul 2011, 17:26

GEFELICITEERD !!!!! :D wat leuk Ria dat je de dochter van Voque gekocht hebt. het is ook een beauty van een veulen en wat een achterhand ha ha. ik hoop ook dat je er erg veel plezier van gaat krijgen. als het karakter een beetje lijkt op mijn Abbygail, nou dan kan je genieten. regeren is vooruit zien zei mijn vader altijd. blijf jij voorlopig maar lekker op die roze wolk zitten.

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door Isabelle » 07 jul 2011, 06:42

Zo zijn we de komende jaren in ieder geval verzekerd van gezellig leesvoer op het forum :!:

Rapunzel is niet alleen mooi maar ze heeft ook een heel leuk karakter, ze is heel uitgesproken in haar reacties. Toen ze voor het eerst in de regen stond en de druppels op haar rug voelde bokte en steigerde ze en daarna probeerde ze de druppels te schoppen :evil: . Nu is ze er inmiddels wel aan gewend hoor. Omdat ik haar een wormkuur heb gegeven mag ik haar ook niet meer overal aaien, ze is boos :mrgreen: Ria mag haar wel kroelen die vind ze véééél aardiger. :lol:
Met deze kleine dame gaan we nog veel avonturen beleven.

Gebruikersavatar
antonie
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 mar 2009, 00:52

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door antonie » 07 jul 2011, 08:12

Proficiat met je nieuwe aanwinst Ria. Het is een prachtig veulentje. Wat leuk dat ze nu al zo'n willetje heeft. Lijkt me echt iets voor jou.Heel veel plezier ermee.

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door SilverSan » 07 jul 2011, 08:38

OOoohhhhhhhhhhh, ikke jaloers!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Nu heb je en een valk, en een schimmel, zucht... Wat ontzettend gaaf zeg! Ik ben erg tevreden over hoe Isabelle met haar klanten omgaat en ook natuurlijk met haar paarden. Als je dan zo'n match hebt met een lief en vooral ook heel knap veulentje bij een goede fokker vandaan, dat is gewoon geweldig. Wat een heerlijke roze wolk moet dat nu zijn waar je op zit zeg! Ik wil ook nog eens een veulen!!! Jah, ik ben echt een beetje jaloers hoor, maar ik gun het je van harte!!! Ik hoop ook veel verhalen te mogen lezen en vooral: lekker veel foto's plaatsen!!


Stiekem ben ik wel weg van Galactica, voor zover ik de foto's heb gezien...
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Rory Rapunzel!

Bericht door riagr » 07 jul 2011, 21:15

Bedankt allemaal voor de felicitatie's! Onnodig om te zeggen dat ik zo ongelofelijk blij ben met haar!!
Ik had eigenlijk al vanaf haar geboorte ( nou ja...vanaf het moment dat Isabelle hier een foto van haar op het forum zette) een oogje op haar. Ik ben nl wég van Vogue, vind Rasputin ronduit sprookjesachtig en een dochter uit deze combinatie is dan op voorhand al aantrekkelijk. En tja: Sinds ik Jou-Jou heb ( die me totaal heeft ingenomen voor het ras) was ik steeds al stiekem aan het fantaseren over het kopen van een merrie-tje om op termijn zelf te gaan fokken...

Dus tja... toen Rapunzel er eenmaal was begon het bij mij wel te kriebelen.. Maar goed: wensen en fantasieën zijn 1 ding.... Maar dan moet zo'n veulen in realiteit natuurlijk ook nog een beetje aan de verwachtingen voldoen. En dat dóet ze. Ik vind haar zo ongelofelijk mooi met die mooie ronde kont van haar, de net zo mooi ronde schouders.. haar bouw die me aanspreekt. En ja... dan moet met al het "mooi" het karakter ook nog passen... Een tikje brutaal vind ik prima, maar nervositeit vind ik lastiger....

En dan komt dus het moment waarop ik wíst dat ik Rapunzel ging kopen . Dat was niet nadat ze eindelijk liet zien dat ze óók kan draven, ook niet nadat ik haar door haar dikke kont gedragen galop had gezien.........en ook niet na alle verhalen van Isabelle ( en Pamela!) over Rapunzel...

Nee hoor...
Ik heb haar gewoon gekocht toen ik haar kont stond te kriebelen en al kriebelend met mijn hand naar voren ging, over haar rug naar haar schoft... Rapunzel deed op dat moment een paar stappen naar voren en ik dacht al dat ze weg wilde lopen.
Maar nee hoor. Vastberaden deed ze direct weer een paar pasjes achterwaarts, zodat mijn hand weer ter hoogte van haar kont zat. Vervolgens duwde ze welbewust haar kont tegen mijn hand aan, en echt ongelogen: op dat moment keek ze om, en keek ze me vól aan.... Of ik haar dáár maar even wilde kriebelen :twisted: ( ze deed er zelf maar alvast een "luchtkrauwel" bij...)

Tja
Daar sta je dan met al je argumenten waarom wél of niet nu al een veulen.... Weg zijn van deze merrie/hengst combinatie... Maar het eigenlijk nog net iets te vroeg vinden om nu al een veulen te kopen ..
Gewoon kánsloos...reddeloos verloren



(PS: Sandra: Als je eigenlijk niet van plan bent nu een veulen te kopen, maar hebt wel de financiële mogelijkheden en de ruimte voor een veulen... dan moet je vooral niet bij Galactica gaan kijken... Wát een uberknappe léukerd is dat!)
Laatst gewijzigd door riagr op 28 jul 2011, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Plaats reactie