Raven is back!

Buitenritten, dagtochten, trektochten en wat je nog meer met een Connemara kunt doen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Raven is back!

Bericht door Edith » 18 okt 2008, 18:20

Vandaag voor het eerst sinds ons ongeluk in april, weer met Raven naar het duin geweest. Ik had een NVVR-rit georganiseerd, leuke groep van een IJsco, twee Haflingers en twee Connemara's, Raven en Daisy met Bibi.
Raven was van het voorjaar steeds wat onregelmatig, DA zei uiteindelijk verrekte kogelbanden of beginnende artrose... Nu denk ik dat dat laatste inderdaad aan de hand is, niet zo vreemd bij een 17-jarige, en we zijn half juli, toen ze goed liep, weer gaan opbouwen.
vandaag dus eindelijk weer eens een echte rit, en het was zo heerlijk! Ze had er ontzettend veel zin in, liep met haar oortjes naar voren, vrijwel zonder schrikacties, gewoon lekker genieten en ontspannen. Nog wel rustig aan, veel gestapt, maar wel dik drie uur onderweg geweest. Het ging zelfs zo goed, dat ik langs "de plek des onheils" durfde, waar het ongeluk is gebeurd... knoop in mijn maag, maar wel goed om te doen. Uiteraard maakten Bibi en Raven er niks van, want nu stonden er geen koeien. Kortom, geweldige rit!
Raven is back ;-)!

Er zijn foto's gemaakt, wellicht dat ik later deze week er een paar kan plaatsen.
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Raven is back!

Bericht door Pamela » 19 okt 2008, 12:34

gefeliciteerd, ben je meteen de knoop verloren ? wat een fijn gevoel moet dat weer zijn, je had goed weer bij de rit. De tijd van veel stapwerk komt er weer aan als je je pony's niet wilt scheren. ;)

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Raven is back!

Bericht door Inez » 19 okt 2008, 19:15

Fijn Edith!! Leuk dat ze weer naar het duin is geweest!
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Plaats reactie