Recreatie/Trail/trec-tocht 1 juni Gasselte

Buitenritten, dagtochten, trektochten en wat je nog meer met een Connemara kunt doen.
Plaats reactie
wilma
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 dec 2008, 11:13

Recreatie/Trail/trec-tocht 1 juni Gasselte

Bericht door wilma » 15 apr 2009, 07:37

Mijn zus organiseert nu voor de derde keer samen met een vriendin een informele recreatie/trail/trec-rit in Gasselte.
Heel ontspannen en gemoedelijk en geschikt voor jong en oud (zowel paarden als ruiters). De opbrengst gaat naar het Brook's Hospital for Animals. De tocht is een soort puzzel/trec-rit door de bossen bij Gasselte. De tijd is niet belangrijk (als je wilt kun je zelfs alleen stappen en de tocht dan in pakweg 3 uur rijden). Het aantal inschrijvingen is beperkt en er wordt gereden in tweetallen. Als eenling inschrijven kan ook (dan word je aan een ander gekoppeld) en als je met meer in een groepje wil starten dan is dat ook geen probleem. De tocht is ongeveer 15 kilometer, je krijgt een lunchpakket en drinken mee, een herinneringsvaantje en een hele leuke dag voor slechts 12,50. De start is om ongeveer 10 uur 's morgens bij het Hemelriekje in Gasselte.

Normaal rijden ze deze rit als Kerst-rit, maar dit keer dus een Pinkster-versie. Deze tocht is altijd zo volgeboekt omdat het zo vreselijk gezellig is, maar wie snel is kan zich nog inschrijven (of info aanvragen) bij kerstpuzzeltocht@hotmail.com
Als het even lukt met vervoer dan hoop ik daar ook aan de start te verschijnen met O'Kay en wie weet ontmoet ik daar dan ook een paar mede-forumleden?

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Recreatie/Trail/trec-tocht 1 juni Gasselte

Bericht door Barbara » 15 apr 2009, 12:12

Oh wat leuk! En wat jammer dat het met Pinksteren is...dat weekend ben ik al 15 jaar met vrienden op pad.
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Recreatie/Trail/trec-tocht 1 juni Gasselte

Bericht door Pamela » 15 apr 2009, 18:51

ik ga snel even informeren, misschien iets voor Sjors ;)

Plaats reactie