Weekend 3 - 5 oktober 2008

Buitenritten, dagtochten, trektochten en wat je nog meer met een Connemara kunt doen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Inez » 24 mar 2008, 19:54

Het eerste weekend van oktober wordt er door Marieke Verhaar een buitenrit-weekend georganiseerd in Wolfheze.

Dit is het plan ongeveer:

Vrijdag zijn we vanaf 13 uur welkom bij de Henriëttehoeve. ’s Middag kunnen we dan voor een eerste rit van 2 tot 3 uur op pad gaan. ’s Avonds koken we gezamenlijk en genieten van een haardvuur met een gezellig glaasje wijn.

Zaterdag gaan we voor een langere dagtocht; eerst noordwaarts naar Otterlo, dan het nationale park De Hoge Veluwe in en via de zuidingang Schaarsbergen bij Arnhem weer terug. Dit wordt een schitterende rit, waarbij we zelfs moeflons tegen kunnen komen! Halverwege houden we pauze bij De koperen kop. Hier kunnen we de paarden op de speciale rustplaats vastzetten en drenken. Zelf kunnen we een kopje koffie in het zelfbedieningsrestaurant halen en met zicht op de paarden een appeltaartje of lunch nuttigen. Omdat we na deze rit waarschijnlijk moe zijn, halen we pizza of chinees (of eten daar).

Zondag slapen we lekker uit en gaan dan op pad voor een mooie rit bij Renkum van anderhalf uur. Daarna houden we een stop bij pannenkoekenboerderij De Panoramahoeve. Afhankelijk van de conditie van mens en dier kunnen we na de pauze een kortere of langere terugweg kiezen. Aan het einde van de zondagmiddag kunnen we nog een stevig soepje nuttigen of samen wat koken, afhankelijk van de wensen van de deelnemers.

Er moet opgegeven worden voor 1 juni.
Voor meer informatie of vragen: info@connemara.nl
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Marieke V
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:25

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Marieke V » 25 mar 2008, 10:35

Momenteel heb ik al twee inschrijvingen! Hartstikke leuk, het wordt natuurlijk weer heel gezellig. De omgeving is heel geschikt voor pony's zonder beslag, we hebben eigenlijk alleen maar zandpaden.
Wil je mee, laat me dat zo snel mogelijk weten zodat de reservering definitief kan worden.

groetjes allemaal,

Marieke

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Pamela » 25 mar 2008, 21:30

ik ga mee !!! heerlijk, we hebben daar al van die fijne weekenden gehad, super gezellig al die Connemara mensen. geweldige omgeving. wanneer moet ik betalen ? groetjes, Pamela :D

Gebruikersavatar
Sariena
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 mar 2008, 10:24

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Sariena » 26 mar 2008, 08:22

Er moet opgegeven worden voor 1 juni.


Waarom moet er al zo vroeg opgegeven worden?
Het is pas over 7 maanden.

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Inez » 26 mar 2008, 16:49

BlueLandsRosey schreef:
Er moet opgegeven worden voor 1 juni.


Waarom moet er al zo vroeg opgegeven worden?
Het is pas over 7 maanden.


Dit is uitgelegd in het Connemaranieuws: Marieke moet voor 1 juni reservering definitief maken en dan moet ook de aanbetaling overgemaakt worden. Als we niet definitief kunnen reserveren, wordt de reservering er uit gehaald en hebben we geen weekend.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Sariena
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 mar 2008, 10:24

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Sariena » 26 mar 2008, 19:18

Sorry, connemaranieuws nog niet helemaal door gelezen. :oops:

Ik vind het moeil;ijk om zo vroeg al iets daar over te zeggen.

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Inez » 26 mar 2008, 19:49

BlueLandsRosey schreef:Sorry, connemaranieuws nog niet helemaal door gelezen. :oops:

Ik vind het moeil;ijk om zo vroeg al iets daar over te zeggen.


Nu zijn Els en ik helemaal verdrietig: het C-nieuws nog niet gelezen............. ;) .

Het is ook best wel vroeg, maar als we in eerste instantie maar genoeg mensen hebben, dan kunnen we in een later stadium nog wel het aantal beetje aanpassen.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Sariena
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 mar 2008, 10:24

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Sariena » 26 mar 2008, 20:24

Ik zei niet niet gelezen, maar nog niet alles. Dus niet getreurd. :)
Rosey is nog niet beleerd en ik vind het nog iets te vroeg om te zeggen ik gan mee.

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Inez » 26 mar 2008, 20:27

Ik kan me wel voorstellen dat je dan nog even wilt wachten. En misschien is het dan ook wel een erg lange tippel voor een jonge pony (maar daar hebben de recreatie ruiters meer verstand van). Kijk je toch gewoon op een later tijdstip of er nog plek is, mocht je toch nog mee willen. En anders: volgend jaar komt er vast weer een weekend.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Sariena
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 mar 2008, 10:24

Re: Weekend 3 - 5 oktober 2008

Bericht door Sariena » 27 mar 2008, 12:32

MIsschien is het wel te ver voor Rosey, maar ik heb eventueel ook nog een fjord die mee kan. Misschien maar voor 1 dag dan.Ik hou het in de gaten en kijk tegen die tijd wel.

Plaats reactie