Vrij Buiten Rijden in Limburg

Buitenritten, dagtochten, trektochten en wat je nog meer met een Connemara kunt doen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
antonie
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 mar 2009, 00:52

Vrij Buiten Rijden in Limburg

Bericht door antonie » 12 jan 2011, 14:47

Dit is een oproep die ik op de NVVRsite heb gezet. Maar omdat ik weet dat Connemararijders ook enthousiaste buitenrijders zijn plaats ik hem ook hier.
Limburg is een prachtige provincie met niet alleen een schitterend landschap maar ook veel mooie landwegen en afwisselende gebieden. Er wonen dan ook heel wat ruiters en menners. Aan de toegankelijkheid van al dat moois voor ruiters en menners kan het nodige verbeterd worden.
Samen met enkele andere NVVRleden en de regioconsulent van de KNHS willen we daar graag onze schouders onder zetten, maar daar hebben we jullie hulp bij nodig.
Er gebeurt al heel veel, en het is denk ik verstandig om zoveel mogelijk initiatieven en ideeen samen te voegen en samenwerking te zoeken waar mogelijk. Want uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: fijn de paden op en genieten van onze pony en de natuur!

Zouden de Limburgse Connemara ruiters en menners en anderen die de situatie in Limburg kennen mij een inventarisatie van knelpunten, wensen en mogelijkheden willen sturen?
We zullen dat dan bundelen en een plan van maken en ik kom hier weer terug op het vervolg.

reageren kan hier op het forum,via een pb maar ook via de mail vicevoorzitter@nvvr.info

Plaats reactie