Weekend cross / buitenrit combinatie

Buitenritten, dagtochten, trektochten en wat je nog meer met een Connemara kunt doen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door Inez » 20 mei 2011, 21:20

In het cross topic is het idee geopperd om een weekend te organiseren waarin gecrosst kan worden, maar eventueel ook een buitenrit gemaakt kan worden.

Nu zijn we qua cross-gedeelte wel aan Rob gekoppeld (tenminste, als het door mij georganiseerd wordt) en ik denk niet dat we daar een weekend terecht kunnen en ik weet ook niet of daar buitenrij-mogelijkheden zijn. Maar ik bedacht me dat het misschien te combineren is met een slaappartij in Wolfheze. Dat is niet zo ver van Rob vandaan, dus dan zou je de ene dag kunnen crosslessen en de andere dag kunnen buitenrijden.

Ik ben benieuwd wat jullie van dat idee vinden. Ik zeg er wel meteen bij dat ik wel de cross-kant wil organiseren, maar niet de rest van zo'n weekend. Dus daar moeten even één of meer andere vrijwilligers voor opstaan!
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door SilverSan » 21 mei 2011, 07:19

Geweldig leuk idee, maar wij zitten momenteel wel met de bouw, dus of ik kan? Toch zou ik wel proberen aanwezig te zijn. organiseren is niks voor mij in dit geval.
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door riagr » 21 mei 2011, 22:07

Geweldig idee!
Gaat voor mij een beetje een kwestie zijn van eea op tijd weten ( ivm oa vrijplannen praktijk), maar in principe heb ik hier dus veel belangstelling voor!
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door Edith » 21 mei 2011, 22:54

Ik wil wel helpen met organiseren; ik zal alleen wel iets moeten gaan verzinnen met vervoer, maar als dat lukt ben ik met pony's van de partij! Het zou wel fijn zijn als we op rij-afstand van het crossterrein zijn, althans, voor mij aangezien mijn pony's niet zo makkelijk laden. Maar dat is misschien wel te vinden, ik ga eens aan de google. :D
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
antonie
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 mar 2009, 00:52

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door antonie » 22 mei 2011, 11:52

Een tijdje terug heb ik de TRECtrainingen hier doorgegeven. TREC heeft een cross achtig onderdeel en een orientatie rit. Ze hebben zelf een oefenterrein ergens in de buurt van Eindhoven geloof ik. Als jullie willen kan ik eens kijken of met die club ergens in de herfst iets te regelen valt. Eén dag TREC training en de andere dag(en) vullen we zelf in?

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door SilverSan » 22 mei 2011, 18:12

Dat is ook een heel leuk idee Antonie! En voor mij nog iets beter in de buurt.
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door Edith » 22 mei 2011, 20:56

eindhoven valt voor mij af, dat is echt te ver....
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

yvonelly
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 apr 2008, 11:58

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door yvonelly » 23 mei 2011, 14:17

Leuke ideen allemaal! Centraal in nederland heb ik nog gevonden in Ede: http://www.de-woeligestal.nl/Chaletverhuur.htm. Zit natuurlijk geen cross terrein bij... dat dan weer niet..

Gebruikersavatar
antonie
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 mar 2009, 00:52

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door antonie » 23 mei 2011, 15:30

Tja, terreinen zijn er waarschijnlijk wel te vinden. Maar overnachting en instructeur? Bij Gert van Hoorn in Kootwijk bijv. Daar is 15 augustus Paard en Plezier en daar zit o.a een open Trecwedstrijd bij met instructie. Paard en Plezier heeft vooral een kennismakings karakter. Maar dat is maar één dag, wellicht kunnen we er een weekend van maken, als we overnachting regelen in een van de accomodaties in de buurt?

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Weekend cross / buitenrit combinatie

Bericht door Pamela » 23 mei 2011, 21:19

dat lijkt mij een goed idee Antonie, want Eindhoven is voor mij ook te ver.

Plaats reactie