Connemara weekend!!!

Buitenritten, dagtochten, trektochten en wat je nog meer met een Connemara kunt doen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Connemara weekend!!!

Bericht door riagr » 20 jul 2012, 20:11

Connemara weekend

Afbeelding

In het weekend van 15 en 16 september wordt er, in samenwerking met Edith Louw, een Connemara weekend georganiseerd in Hengelo Gelderland. In dit weekend is het mogelijk om samen met je paard te logeren in het prachtige Hengelo, een schriktraining te volgen, en te genieten van een heerlijke buitenrit. Natuurlijk zijn begeleidende niet ruiters ook welkom!

Programma:
Het programma staat nog niet geheel vast maar zal er globaal als volgt uitzien:

Vrijdag
- S Middags: Aankomst deelnemers die van verder komen. Installeren van paard en mens.
- s Avonds: gezamenlijk eten

Zaterdag
- Aankomst overige deelnemers.
- Tegen 10.00 start het programma met een schriktraining, training obstakelparcours
- s Middags: Voor de liefhebbers een buitenrit, alternatief programma voor overige deelnemers.
- s Avonds: gezamenlijk eten

Afbeelding

Zondag:
- s Ochtends: Individuele begeleiding: deelnemers hebben de mogelijkheid om met Edith aan een specifiek probleem / een specifieke vraag te werken . Graag van te voren aangeven wat je vraag of probleem is.
- s Middags: een afsluitende obstakelparcours wedstrijd


Maaltijden:
De lunches en het avondeten worden door ons verzorgd. Deelnemers dienen zelf voor hun ontbijt te zorgen/ dit te regelen bij het overnachtingsadres.

Huisvesting pony’s:
Voor de pony’s wordt weidegang geregeld, stalling is beperkt mogelijk. Graag even aangeven of je je pony s nachts op stal wilt, of je pony in een groep kan staan, of dat je je pony in een aparte paddock wil.


Huisvesting ruiters:
De huisvesting van de ruiters kan door ons worden geregeld. Geef wel even aan wat je wensen zijn.
Er is een camping naast de weide waar de pony’s staan ( http://www.wiemelinkhof.nl ) Hier kan eventueel gekampeerd worden. ( zelf een tentje o.i.d meebrengen ).
Daarnaast is er de mogelijkheid om bij Connemara liefhebbers in de buurt te logeren ( Vorden , Laag Keppel.) Heb je liever een vakantiehuisje, hotel oid, laat het even weten, dan kijken we wat de mogelijkheden zijn en geven die aan je door.

Kosten:
We willen dit weekend zo” low budget” mogelijk organiseren.

- Kosten voor huisvesting van de ruiters is variabel ( hangt van de gewenste accommodatie af, variërend van nul euro tot de kosten van een overnachting in een hotel).
- Kosten voor huisvesting pony’s: 10 euro per nacht
- Kosten voor bovengenoemde maaltijden , koffie, thee, fris: 25 euro per persoon voor het hele weekend.
- Om de overige kosten te kunnen betalen vragen we een bedrag van 5 euro per persoon voor het hele weekend.

Het weekend gaat dus 40 euro kosten, exclusief de eventuele kosten voor overnachting.


Aanmelden kan door vóór 1 september een mail met de titel “aanmelding Connemara weekend 15 en 16 september” te sturen naar info@connemara.nl

In de mail dan graag de volgende informatie geven:
- Naam deelnemers
- Naam deelnemende pony(s)
- Wanneer je aan wilt komen: vrijdagavond of zaterdag ochtend
- Gewenste huisvesting voor je pony:
• weidegang in groep,
• individuele weidegang ,
• weidegang (individueel/groep) en stal ( beperkt mogelijk)
- Gewenste huisvesting: logeren bij connemaraliefhebber, camping / pension geregeld door ons. Graag ook aangeven als je zelf voor je overnachting zorgt.

Voor de goede orde moet vermeld worden dat verblijf en deelname aan het Connemaraweekend voor eigen risico zijn.
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door SilverSan » 20 jul 2012, 21:39

Oh, wat jammer, dat weekend kan ik niet!!! Werk-verplichtingen :( :roll: :cry:
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door Isabelle » 21 jul 2012, 09:23

Helaas is dat ook het weekend van de keuring in Oud Heverlee, jammer!

Delphine
Berichten: 504
Lid geworden op: 01 apr 2009, 17:14

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door Delphine » 21 jul 2012, 12:39

Leuk idee, ik ga kijken of Valérie mijn zus kan en dan vind ik het wel leuk om samen te komen.
Valérie is nu echter 2 weken op vakantie, dus dat is nog even afwachten.
Zou er dan ook een niet-connemara meemogen?
En is het eventueel ook mogelijk om een gedeelte mee te doen?

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door riagr » 21 jul 2012, 16:57

Zou leuk zijn Delphine!!
En ja hoor, het is ook mogelijk om een gedeelte mee te doen. En laten we het als volgt afspreken: elke connemara mág ook 1 niet connemara meenemen, dus dat kan dan gewoon..
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Delphine
Berichten: 504
Lid geworden op: 01 apr 2009, 17:14

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door Delphine » 22 jul 2012, 14:24

Klinkt goed, als Valérie kan en wil komen we wel, maar als zij niet kan dan houdt het op (zij rijdt de trailer, ik heb geen rijbewijs). Dus zodra ik iets weet daarover horen jullie het wel.

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door Pamela » 22 jul 2012, 19:05

wat een fantastisch idee, hulde.
ook voor mij helaas niet mogelijk, omdat ik met Pien de paarden4daagse van Zorgvliet mee rijd, van 11 t/m 14 september.
iedere dag zo'n 25-30 km. dan hebben we het wel even gehad. en mijn reserve pony (Roscon Mayday) heeft haar veulen nog aan de voet. wat vreselijk jammer nou ddd

Gebruikersavatar
antonie
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 mar 2009, 00:52

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door antonie » 30 jul 2012, 14:21

Wat jammer. Ik kan dat weekend niet ddd

Gebruikersavatar
Marieke V
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:25

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door Marieke V » 04 aug 2012, 08:59

Ik moet even kijken hoe het met mijn gebroken voet aabb gaat tegen die tijd.... en ik was ook al ingeschreven voor de paardenvierdaagse in Zorgvliet, net als Pamela. Wel jammer, het moet een mooie omgeving zijn daar!
groetjes,
Marieke

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Connemara weekend!!!

Bericht door riagr » 04 aug 2012, 19:26

Hoe zouden jullie een weekend later zitten? Dus het weekend van 22/23 september? Want als er dan meer mensen zijn die dan wel willen en kunnen zouden we kunnen overwegen om het eea een week op te schuiven.

Ik hoor het graag !!
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Plaats reactie