mexicaanse griep

Voor gezellige klets.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

mexicaanse griep

Bericht door Pamela » 26 okt 2009, 18:35

zo, weer terug van weg geweest. de herfstvakantie begon zo leuk met de kleinkinderen en paardrijden totdat ik donderdag geveld werd door de mexicaanse griep, zo dat was heftig, 3 dagen meer dan 39 graden koorts gehad, hoesten, hoofdpijn en spierpijn, 4 kilo afgevallen en een bloeddruk van 60/100, ik werd er zweverig van. maar ok ik ben er weer en het gewicht er weer aan eten zal geen moeite kosten. zie ik hier een soort van stilte op het forum, terwijl ik dacht me door een rijstebrei berg heen moest gaan eten van nieuwtjes. nou hoop ik niet dat veel van jullie ook aan het worstelen zijn tegen de mexicaanse griep ? dan alvast heel erg veel beterschap. :D

Gebruikersavatar
marina
Berichten: 338
Lid geworden op: 19 mar 2008, 20:09

Re: mexicaanse griep

Bericht door marina » 26 okt 2009, 19:26

Klinkt heftig Pamela, maar fijn dat je weer beter bent. Ik ben al 3 weken zwaar verkouden en erg moe ('s middags rusten, bah). Maar gelukkig nog geen griep.

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: mexicaanse griep

Bericht door Barbara » 26 okt 2009, 19:45

He bah Pamela, je hebt t aardig te pakken gehad dan. :(
Bij mij is het gelukkig ook nog niet meer geweest dan een flinke verkoudheid met een hardnekkig hoestje.

Het is hier idd redelijk rustig geweest.

Marina, al 3 weken verkouden, das ook hardnekkig dan! :roll:
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: mexicaanse griep

Bericht door Inez » 26 okt 2009, 19:49

Oei Pamela, dat is niet lekker.
Ik ben wel flink verkouden geweest, zelfs twee dagen thuis van het werk gebleven :( . Nu gaat het wel weer, alhoewel nog steeds snotterig en vaak hoofdpijn.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
SecondaliasBolle
Berichten: 217
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:27

Re: mexicaanse griep

Bericht door SecondaliasBolle » 26 okt 2009, 21:04

Getver,dat is even flinke pech, fijn dat je weer aan het opknappen bent !
Ben net als de anderen al wel 2 weken aan het blaffen,maar gelukkig nog geen koorts.

challenge
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 mar 2008, 20:48

Re: mexicaanse griep

Bericht door challenge » 26 okt 2009, 22:00

Nou, dan ben je flink beroerd geweest Pamela! Helemaal vervelend als je juist allerlei plannen met je kleinkinderen en met de ponies had gemaakt. Hoop dat je snel weer bent opgeknapt! Je bent trouwens de eerste die ik in mijn omgeving hoor met de beruchte Mexicaanse griep, hoop natuurlijk ook dat dat zo blijft, :lol: gr.Diny

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: mexicaanse griep

Bericht door SilverSan » 27 okt 2009, 09:08

Ohw jeetje Pamela, een paar toeristen op bezoek? Maar goed dat je dit allochtone virus de deur gewezen hebt hoor, zulke asielzoekers hoeven we hier niet, die ziekte gaan lopen schoppen ;) :lol: Die jongens hebben helemaal geen oorlogsgebied waar ze vandaan komen, dus bestrijdt ze maar hoor :ugeek:

Fijn dat je weer beter bent! Dat zijn makkelijke afslankkuurtjes zo... Zou eigenlijk nog wel 2 - 3 kilo kwijt willen, maar toch maar niet op die manier hoor :roll: Ziek zijn laat altijd leuke plannen in duigen vallen.

Ik vind het hier ook stilletjes hoor... Veel mensen in winterrust zeker, weinig spannende dingen meer? Tja, als het zonnetje weer eerder gaat slapen dan gaan de meeste verhaaltjes ook eerder uit...

Had nog wel een enorm leuk moment vorige week vrijdagavond met Owen. Het is een brave sesamstraat-pony blijkbaar, na het donker worden braaf gaan slapen. Hij lag dus in zijn stal en ik mocht gewoon bij hem komen terwijl hij bleef liggen, zo lief! We hebben lekker liggen/zitten knuffelen, hoewel je kon op deze manier toch veeeeeeeeeel makkelijker op schoenen kauwen... Wat hij daar toch mee heeft :roll: Zelfs als we gewoon staan moet daar altijd even in gehapt worden, rare pownie. Had misschien miever een hond willen zijn? En gisteren hebben we "schriktraining" gedaan, had een zeil neergelegd, oranje pionnen er op, twee lage hekjes gemaakt er een meter van beide zijden naast. Ging Owen halen en er was een bekende aan het rijden. Die doet altijd erg stoer en is erg overtuigd van zichzelf :roll: Hij dus zijn paard er voor gezet maar nee hoor, hij wou er niet over :lol: Nou ja, heb niet hard op gelachen, maar ik vond het zeer komisch stiekem. Met Owen er heen gelopen, laten zien dat ik er over kon, hij een voet er op, ohw, dat kraakt, hmmm.... Tweede voet er op, ach, het blijft kraken, we lopen er maar overheen :mrgreen: Toen moest ik natuurlijk helemaal hard lachen ;) Er overheen, voorwaarts, achterwaarts, er op draaien, allemaal geen probleem! Enge zeil optillen is ff briesen, maar ach, vrouwtje doet het, dus het zal wel goed zijn zeker? Zeil heb ik zelfs over hem heen gelegd en staat ie me aan te kijekn met een blik van:"tje, is dat nou alles, geen idee waar jij nou mee bezig bent hoor, ik kan het niet eten hoor!" HEERLIJK, zo'n pownie!

Groetjes Sandra
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: mexicaanse griep

Bericht door Isabelle » 27 okt 2009, 09:26

Hey Sandra,

ik ben zo blij dat Owen naar jou is gegaan, jij doet tenminte leuke spelletjes met hem, je bent het ideale baasje ;)

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: mexicaanse griep

Bericht door Pamela » 27 okt 2009, 15:51

Isabelle, ik ook hoor, zo krijgen we ook nog leuke verhalen te horen over Owen. ik heb me ook gek gelachen om het "zeil"
verhaal, en hoe herkenbaar voor mij. had ook eens zo'n dag ingelast, liep me rot te zeulen met oude deuren, zeil en balken, paraplu en skippybal. de pony vonden mij echt stom :geek: .nergens bang voor, toen ik later naar binnen ging voor een kop koffie en na een half uurtje terug kwam was het zeil in stukjes van 20 cm gescheurd, de paraplu helemaal kapot zelfs de baleinen aan stukjes, de skippybal er uit getrapt, en de 2 stonden samen gezellig in een hoek van de bak met een gezicht van: zo dat hoeven wij niet in onze bak. veel later nog met zeilen geoefend maar de boosdoener Sjors scheurt ze echt in stukjes :D . en wat Owen nou met schoenen heeft :?: smeer je ze soms lekker met lijnolie in ?

astrid8
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 okt 2009, 14:59

Re: mexicaanse griep

Bericht door astrid8 » 27 okt 2009, 21:28

Haha, wat een grappige verhalen pamela en silversan!!

Balen dat je zo ziek bent geweest pamela, rare griep ook!

Plaats reactie