Gepensioneerde aan het crossen

Hier kun je je foto's en/of filmpjes plaatsen van je Connemara of van andere dieren of dingen.
Plaats reactie
challenge
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 mar 2008, 20:48

Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door challenge » 27 sep 2009, 14:09

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door challenge op 27 sep 2009, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SecondaliasBolle
Berichten: 217
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:27

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door SecondaliasBolle » 27 sep 2009, 14:11

Vandaag zijn we met Sec en Maible wezen "crossen" op Bussloo.
Het was erg geslaagd, we hadden mooi weer,brave paarden en hebben dus lekker genoten !!!

yentl
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 sep 2009, 09:47

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door yentl » 27 sep 2009, 16:45

Jullie waren stoer Mariek!!!!! Kan je trots op zijn 8-)

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door Pamela » 27 sep 2009, 17:00

:D geweldig, ik weet niet wie er gepensioneerd is ? ik zie alleen maar jonge blommen op super pony's. mooie foto's en geweldig weer :D

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door Barbara » 27 sep 2009, 18:06

Oh leuk he daar bij Bussloo!
Doen jullie komend weekend nog mee in Laren aan de tripalon?
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

challenge
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 mar 2008, 20:48

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door challenge » 27 sep 2009, 21:10

hoi Pamela,

zal even voor Marieke antwoorden vanwege haar UPC problemen. Volgens mij zie ik een gepensioneerde en dat is Sec!!!! :lol: Was een heerlijke zondagmorgen, gaan vast nog een keer met twee andere ponies kijken wat zij in het parcours doen of lekker een rondje rodom het water. Heerlijke lokatie en lekker dicht in de buurt.

Second had er gelukkig wel zin in maar wordt door Marieke toch even op winterrust gezet vanwege tijdgebrek. Hij mag straks in het voorjaar weer uit zijn winterslaap ontwaken. Dit was, helaas, voorlopig zijn laatste uitje, zal zich nu even met zijn meiden in de wei moeten vermaken. Blijft lastig, als de dagen gaan korten, alle ponies in conditie te houden en dus toch maar voor deze oplossing gekozen.

Barbara, wij zijn geen ervaren crossers, dit was een voorproefje op de connemara cross dag waar Maible, het valkje aan meedoet. Dit was haar eeerste cross ervaring en zij kon lekker achter Sec aan in het begin, daarna had zij de smaak al snel te pakken. Als blijkt dat zij dit leuk vindt willen wij wel wat gaan proberen met haar. Zij wordt nu eerst dressuurmatig gereden, iets wat nu gelukkig steeds beter gaat. gr. Diny

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door Barbara » 28 sep 2009, 06:44

Wij hebben ook geen ervaring met echte cross daarom is de tripalon zo leuk. Dat is een echte beginners"cross' met allemaal losse hindernissen en een heel eenvoudig springparcoursje.
Ontzettend leuk evenement, heel gezellig met een sfeertje van alles mag en niets moet.

http://ststeffenrijders.nl/tripalon.htm
Hier staat meer info met o.a. een filmpje van de cross. Niet naar de hoogte van de hindernissen kijken in het filmpje, die staan normaal veel lager, begint al vanaf 40 cm of zoiets.

Afgelopen weekend was er nog een tripalon bij Bussloo. En er worden er steeds meer georganiseerd bij ons in de regio. in Gorssel bijvoorbeeld en in Broekland (bij Raalte)
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
SecondaliasBolle
Berichten: 217
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:27

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door SecondaliasBolle » 30 sep 2009, 12:58

Wat een leuke reactie's

Vind het wel erg leuk,dus denk dat ik vast nog wel eens een keer een crossje mee ga rijden. Met ollie in het voorjaar weer ergens.Of met mijn puppy een keer :D

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Gepensioneerde aan het crossen

Bericht door Inez » 30 sep 2009, 18:46

Heerlijk dat jullie lekker op pad geweest zijn!! De pony's vinden het zo leuk dat crossen.
Het is jammer dat ik zelf helemaal niet durf te springen, dus voor mij blijft het kijken naar. Maar ook daar geniet ik van.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Plaats reactie