Herfstboswandeling

Hier kun je je foto's en/of filmpjes plaatsen van je Connemara of van andere dieren of dingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Herfstboswandeling

Bericht door SilverSan » 20 okt 2009, 09:18

Zondag hadden mijn vriend en ik geen zin om twee uur in de auto te gaan zitten (er waren twee dingen waar we eventueel naar toe wilden, beide ruim een uur rijden), dus hebben we maar besloten om zelf een buitenrit te gaan maken op de pensionstalling. Het was heerlijk! Wat een lekker herfstweer zeg! Mijn vriend vond het helemaal super en donderdagavond gaat hij zijn eerste echte les "basis-westernrijden" krijgen! De camera wordt opgeladen, kaart leeg, hopen dat de pownie niet schrikt van de flits... De bak is wel verlicht, maar voornamelijk vanaf de rand naar de grond, ach, we zien wel. Ben heel benieuwd. Mijn vriend was zo enthousiast dat hij gelijk een spoedcursus wilde en een week lang 2/3 uur achter elkaar, maar dat hebben we hem maar even afgeraden, (hij moet ook nog kunnen werken) hij moet eerst maar eens een proefles nemen. Zo gezegd, zo gedaan.

Gisteren was het weer heerlijk weer, en ben ik lekker met Owen gaan wandelen. De hele reportage staat weer in mijn picasa-album, maar ik zal hier een paar leuke fototjes neerzetten. Was natuurlijk weer met mijn blonde kop de echte camera vergeten (...)dus maar eens gezien wat mijn nieuwe telefoon doet en dat is niet echt slecht al zeg ik het zelf... Dit bos is nog geen 100 meter van Owen zijn stal, alleen even een drukke 70km weg oversteken. Kijk maar mee:

Afbeelding

eerst maar even "STAY" met het halstertouw er nog aan, het was toch wel al van het terrein en Owen is nog wel eens eigenwijs... Het decor werd smakelijk opgegeten trouwens... :roll:

Afbeelding

Beukenlaantje... (En die beukennootjes zijn toch ook zo lekker!)

Afbeelding

Even een slokje modderwater onderweg hoor! Van al dat wandelen krijg je dorst tenslotte...

Afbeelding

Mooi uitzicht allemaal hé?

Afbeelding

En dan nog even in het natuurlijke poortje poseren, ben ik niet mooi?

Groetjes Sandra
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Oona
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 mar 2008, 18:38

Re: Herfstboswandeling

Bericht door Oona » 20 okt 2009, 10:52

tof zeg
ik vind dat die het al super doet zo in het bos.
En leuk dat je vriend wil gaan lessen. hoop maar niet dat het een uit de hand gelopen hobby gaat worden.
www.heerlijkerijkunst.be instructie ,trainingen, flegmatieke paarden

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Herfstboswandeling

Bericht door SilverSan » 20 okt 2009, 11:15

Uhm... Nou, uit de hand... Hij heeft het voorzien op Shire's en Clydesdale's.... :lol: :lol: Maar zou heerlijk zijn, we hebben al zo weinig vrije tijd, zou fijn zijn om die samen te delen met iets dat ons allebei ontspanning brengt.
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Herfstboswandeling

Bericht door Pamela » 20 okt 2009, 21:03

wat heeft Owen al veel geleerd, zo mooi los stil staan !. en een super telefoon, welk merk is dat ? ik moet nog eens wat anders vandaar. echt leuke foto's :D

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Herfstboswandeling

Bericht door Barbara » 20 okt 2009, 21:56

Owen heeft echt een heel leuke uitstraling.! OP de laatste foto kijkt hij net zoals Easter wel s kijkt. :mrgreen:
Hij wordt echt braaf zo met al dat wandelen.

En niets leuker om samen met je hubbie buitenritjes te kunnen maken!
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Herfstboswandeling

Bericht door SilverSan » 21 okt 2009, 07:56

Hij blijft niet altijd zo mooie stil staan hoor... Daarom durfde ik het ook eerst niet helemaal zonder halstertouw, mocht hij naar me toe komen (want dat doet de lieverd dan meestal, hij snapt dan niet waarom ik weg loop van hem en hij niet mee mag) dan kan ik hem makkelijker pakken. Ik kreeg wel aaleen zijn oortjes zo mooi naar voren door met het halstertouw te zwaaien, want anders dan gingen we gewoon eten natuurlijk... :geek: :mrgreen:

Ergens een beetje jammer dat mijn hubbie niet ook voor de Connemara is gevallen, maar ach, een paard is een paard. Ik kijk er inderdaad al naar uit om samen buiten te gaan rijden, lekker relaxed!

Ik heb een Nokia 3600 slide. Kostte iets van 80 euro hier in België. Erg makkelijk in gebruik en hij blijft verwonderend goed heel. Ik ben er namelijk nooit zo voorzichtig mee, dus het verbaasd me eigenlijk dat ie zo goed mee gaat, ik was eerst geen voorstander van dat schuifsysteem, maar nu vind ik het toch erg handig. Een foon moet voornamelijk goed kunnen bellen en smsen, maar dat ie ook leuke foto's maakt is mooi meegenomen! (Is een 3.2 megapixel, zelfs op groter formaat zijn de foto's nog mooi!)
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

astrid8
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 okt 2009, 14:59

Re: Herfstboswandeling

Bericht door astrid8 » 22 okt 2009, 12:17

Wat een leuke foto's!!!!
Krijg nu helemaal de kriebels om ook een connemara aan te gaan schaffen, wat een schatten zijn het toch!
Owen ziet er wel een beetje ondeugend grappig uit, vindt hem echt te gek!

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Herfstboswandeling

Bericht door SilverSan » 22 okt 2009, 12:25

Dat is hij ook :mrgreen: En het leuke is, dat is toch een kenmerk voor veel Connemara's en dat is maar goed ook, want Owen is niet te koop ;)

Vind zelf deze foto helemaal te gek, dat bekkie!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SilverSan op 24 okt 2009, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

mylene(L)dewit
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:06

Re: Herfstboswandeling

Bericht door mylene(L)dewit » 22 okt 2009, 20:44

heerlijk lijkt me dat:D

challenge
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 mar 2008, 20:48

Re: Herfstboswandeling

Bericht door challenge » 23 okt 2009, 08:35

Helemaal goed omschreven dat Connemara's ondeugend grappig zijn, klopt als een bus en dat maakt ze zeker zo leuk! Ze blijven je verrassen, op meestal een slimme en bijzondere manier.
Heerlijk zo in het bos aan de wandel, is erg goed voor de ponies om zo ook eens lekker buiten te gaan lummelen, leren ze ook dat er niet altijd hard gewerkt hoeft te worden als de baas komt. Geniet maar lekker met die stoere vent, gr. Diny

Plaats reactie