Maible @ Crossles Rob Jansen!

Hier kun je je foto's en/of filmpjes plaatsen van je Connemara of van andere dieren of dingen.
Plaats reactie
vera
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 aug 2008, 18:49

Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door vera » 10 apr 2011, 17:10

Omdat Yentl en ik (en de pony's) het crossen zo leuk vinden, hebben we een crossles cadeau gekregen :mrgreen:
Ter voorbereiding op de crossles van volgende week zondag, hebben wij dus afgelopen vrijdag met z'n tweeen gecrosst bij Rob!

De vorige keer was Maible erg braaf, maar ik was bang dat het misschien 'toeval' was, omdat ze onder de indruk was van alles wat er te zien was of zo. Maar niets was minder waar, want ook nu was ze erg braaf! Ze is er geloof ik 3x langsheen gegaan, maar dat was elke keer mijn schuld! Op dat na, heeft ze alles gesprongen, heel braaf en stoer dus :mrgreen: Denk dat de foto's wel genoeg zeggen!


Afbeelding
Vijf boomstammetjes achter elkaar!

Afbeelding
Één van de eerste sprongen, hier zie je echt nog dat ze als een raket er overheen ging, vandaar dat ze er zo vlak over heen springt!

Afbeelding
:mrgreen:

Afbeelding
Smalle boomstam, zó moeilijk! Lijkt nu wel mee te vallen maar in 't echt lijkt hij heel smal en heel hoog, moet je dus ontzettend goed richten en zorgen dat ze er niet langs vliegen!

Afbeelding
Voor het eerst over de heg :D :D

Afbeelding
Opsprong! De eerste keer vond ze het eng, tweede keer denderde ze in volle galop er op :D

Afbeelding
Yeahaaa :D

Afbeelding
Plons :D

Afbeelding



Zit nog helemaal na te genieten :D
Lag er 1x trouwens wel bijna naast, staat op film dus zal vragen of ze dat ff willen uploaden :D

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door Inez » 10 apr 2011, 17:46

Oh, wat gaaf!!! Wat mooi dat het zo goed ging joh. Die foto over de heg is echt toppie!! En het water natuurlijk......................... helemaal wijs.

En waar zijn de foto's van Yentl :P ??

Kleine tip over de opsprong: volgende keer niet meer in volle galop hoor! Voor je het weet ga je over de kop bij een opsprong als je te veel vaart hebt.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Martina
Berichten: 126
Lid geworden op: 17 mar 2008, 20:02

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door Martina » 10 apr 2011, 17:51

Erg leuk die foto's :D
Lijkt erg erop dat jullie veel plezier hadden in deze les.

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door Barbara » 10 apr 2011, 18:18

Maible vindt t leuk!! :mrgreen:
Gaaf hoor, krijg nu alweer zin in volgende week.
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
riagr
Berichten: 891
Lid geworden op: 25 sep 2010, 06:56

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door riagr » 10 apr 2011, 20:34

Ziet er goed uit zeg! Ze heeft er duidelijk lol in!
En dan nú naar het topic "foto van de maand April". Er kunnen weer foto's geplaatst worden!!

Gebruikersavatar
SilverSan
Berichten: 1272
Lid geworden op: 10 jun 2009, 14:53

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door SilverSan » 11 apr 2011, 10:19

Wat een leuke foto's! Zou ook wel heel graag willen eigenlijk. Fijn dat het zo gaaf was en veel plezier op je roze wolk :mrgreen:
OWEN!!! Best pony of the world :mrgreen:

http://www.ksbosbouw.be

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door Pamela » 11 apr 2011, 21:18

super gedaan, wat fijn dat je er zo van geniet, zie je ook wel aan je gezicht. die sprong het water in, ik moet er nu niet meer aan denken en dan te bedenken dat ik 10 jaar geleden ook zo lekker crosste, wat kan er na een ongeluk veel gebeuren in je hoofd. super foto's, gemaakt zeker met die mooie camera ? veel plezier volgende week :D

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door Edith » 12 apr 2011, 10:23

He, wat ziet dat er toch heerlijk uit! Die oortjes en die ogen!! :D Ik durf ook niet meer zo erg, maar als ik dit zie denk ik: dat wil ik ook!!
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

vera
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 aug 2008, 18:49

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door vera » 12 apr 2011, 15:15

Nu lijkt het net alsof ik zo'n held ben, maar dat ben ik écht niet hoor, ben eigenlijk een saaie dressuurprikker :lol: Maar goed, krijg er steeds meer vertrouwen in en heb Maible ook steeds beter in de hand, waardoor alles makkelijker gaat! En hoewel ze eerst heel stout was, straalt ze nu wel enorm veel plezier uit :mrgreen:

@Inez, opsprong ging niet in vólle galop hoor, al lijkt het idd wel zo. Maar klopt, daar mag ze nog wel wat rustiger (eerste keer stond ze stil, tweede keer gingen we in volle vaart naar boven haha)

Gebruikersavatar
Melanie
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 mar 2008, 13:36

Re: Maible @ Crossles Rob Jansen!

Bericht door Melanie » 15 apr 2011, 09:11

Wat een gave foto's! Jullie zijn super veel vooruit gegaan als ik dit zo zie, ik herriner me de luchtsprongen van Maible nog wel tijdens de eerste crossles :D
Krijg door de foto's helemaal zin in zondag!!
Robin Hood van Graaf Janshof [17-05-1979] [ L2+ 6 ]
Blue Lizzy van de Leliaard [23-05-2006]

Plaats reactie