mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Hier kun je je foto's en/of filmpjes plaatsen van je Connemara of van andere dieren of dingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Edith » 06 mei 2008, 19:31

Afbeelding
Dit is een van de recentste foto's van Bibi en mij, in 'ons' prachtige duin.
Wat kijkt ze blij he ;-)

hier een van haar in het bevroren duin, deze foto heet 'suikertaart' ;-) en ja, het was Heel Koud!
Afbeelding

en hier een van Raven
Afbeelding

en een close-up:
Afbeelding

deze vind ik zelf wel heel stoer ;-) is tijdens een TREC-wedstrijd. Ik zag nogal op tegen deze hindernis, maar ze deed het zo goed!
Afbeelding

en hier Flynn, gefotografeerd door Inez (maar dat zie je zo, erg mooie foto ;-)) deze is van afgelopen najaar.
Afbeelding

Flynn net onder het zadel:
Afbeelding

en een familiekiekje, met Flynn als jaarling en mams Raven
Afbeelding
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Pamela » 06 mei 2008, 20:33

Edith, wat een mooie foto's. die van Raven tijdens de Trec is inderdaad geschikt als reclame voor jullie, geweldig.
ik heb net een Ponyhof boekje van jouw hand gelezen, op verzoek van mijn kleindochter, leuk joh en wat leerzaam voor die grietjes. Pamela :D

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Edith » 06 mei 2008, 21:12

dank je wel ;-)
ja, zulke mooie, lieve pony's, daar kun je met een beetje goeie wil wel mooie foto's van maken ;-)

en wat leuk dat je de Ponyhof hebt gelezen ;-) even nieuwsgierig: welk deel heb je gelezen? Ik probeer inderdaad tussen de regels door heel wat 'horse-sense' mee te geven... en soms krijg je zulke leuke, spontane reacties van die meiden. Dat ze een boekbespreking hebben gehouden en welk cijfer ze dan kregen en zo ;-) echt heel lief.
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Pamela » 07 mei 2008, 18:22

ik heb het deel: eigen pony, gelezen. het is inderdaad leerzaam, dat is wat mij meestal zo stoort aan dat soort kinderboeken dat het vaak door leken is geschreven en benamingen niet kloppen. mijn kleindochter van 11 zuigt het op en zo leren ze ook wat. en nu op naar de andere deeltjes !! :D groetjes, Pamela

Gebruikersavatar
Melanie
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 mar 2008, 13:36

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Melanie » 07 mei 2008, 21:17

ik heb de foto's gevonden!
Bibi lijkt echt heel veel op lizzy, al vind ik flynn kwa bouw en hoofd ook veel weg hebben van lizzy. Maar bibi heeft gewoon precies dezelfde uitdrukking als lizzy heeft, echt twee druppels water. Raven is ook een gave pony! en die foto is echt stoer.
Robin Hood van Graaf Janshof [17-05-1979] [ L2+ 6 ]
Blue Lizzy van de Leliaard [23-05-2006]

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Edith » 08 mei 2008, 14:15

hee, leuk, Pamela! Stond er in die penny ook bij dat je ze kon bestellen ofzo? Ik heb geen contact meer met ze ne ben wel nieuwsgierig ;-)
En ja, ik ken ook wel van die boekjes, waarin paarden meer op honden lijken qua gedrag of hoge dressuuramazones hun paarden leren... tölten.... hihi, dat was wel heel grappig :D
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Inez » 08 mei 2008, 15:27

Hé leuk je pony's ook hier te zien Edith. Foto's komen me wel beetje bekend voor :mrgreen: .
Het geeft wel een mooi beeld hoe gevarieerd jij met je pony's aan het werk bent. Leuk!
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Pamela » 08 mei 2008, 20:28

Edith schreef:hee, leuk, Pamela! Stond er in die penny ook bij dat je ze kon bestellen ofzo? Ik heb geen contact meer met ze ne ben wel nieuwsgierig ;-)
En ja, ik ken ook wel van die boekjes, waarin paarden meer op honden lijken qua gedrag of hoge dressuuramazones hun paarden leren... tölten.... hihi, dat was wel heel grappig :D
de Penny zelf heb ik niet gezien. deel 1 zou er gratis bij gezeten hebben, er stond wel op dat het een uitgave van 2008 was.
Maar ik ben wel erg benieuwd of de pony Helwich een veulentje krijgt, staat dat ik deel 2 of moet ik eerst alle delen op de rommelmarkt gaan zoeken ? :D groetjes, Pamela

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Inez » 08 mei 2008, 21:53

Pamela schreef:
Edith schreef:hee, leuk, Pamela! Stond er in die penny ook bij dat je ze kon bestellen ofzo? Ik heb geen contact meer met ze ne ben wel nieuwsgierig ;-)
En ja, ik ken ook wel van die boekjes, waarin paarden meer op honden lijken qua gedrag of hoge dressuuramazones hun paarden leren... tölten.... hihi, dat was wel heel grappig :D
de Penny zelf heb ik niet gezien. deel 1 zou er gratis bij gezeten hebben, er stond wel op dat het een uitgave van 2008 was.
Maar ik ben wel erg benieuwd of de pony Helwich een veulentje krijgt, staat dat ik deel 2 of moet ik eerst alle delen op de rommelmarkt gaan zoeken ? :D groetjes, Pamela


Jullie gaan hier toch geen clou's van boeken zitten verklappen hè :? .
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: mijn pony's Bibi, Raven en Flynn

Bericht door Edith » 09 mei 2008, 10:44

ik mag vast wel een beetje verklappen toch? Hedwig krijgt inderdaad een veulentje, maar aangezien ik ze geschreven heb voor ik Flynn kreeg, heb ik er niet zo heel veel over geschreven. 't Komt ook weer helemaal goed met haar voeten en er gebeuren nog veel meer spannende dingen, maar dat zal ik dan niet verklappen ;-)
Ik heb nog wel een heel setje te koop als je wilt.
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Plaats reactie