Hallo Ik ben Hilde

Stel je hier voor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hilde
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 mar 2008, 10:58

Hallo Ik ben Hilde

Bericht door Hilde » 22 mar 2008, 11:15

Hallo allemaal,

ik ben Hilde. Ik ben 23 jaar en heb van mijn 7e tot mijn 14e jaar een connemarapony gereden/gehad O'dara. Hij was eerst mijn verzorgpony en later hebben we hem overgekocht. Toen O'dara te oud werd voor de sport kwam er een kwpn gefokte e-pony. Dit vond ik toch minder leuk en omdat ik ook mijn vriend leerde kennen en ging samenwonen besloot ik te stoppen met rijden. Ik was toen inmiddels 17. Na een half jaar begon het alweer te kriebelen en na twee jaar hebben we toen samen besloten om een KWPNer voor mij te kopen. Deze heb ik twee jaar gehad en inmiddels verkocht. Ik vond de connemara's toch leuker. Inmiddels heb ik alweer een jaar geleden mijn huidige connemara gekocht. Dit is Elten een 3 1/2 jarige connemararuin (volle broer van de hengst Elmo). Met Elten klikt het supergoed en we hebben dan ook veel lol samen. Inmiddels hebben we onze startkaart aangevraagd om bij de paarden te gaan starten en hebben we 13 april onze eerste wedstrijd. We zijn heel erg benieuwd wat het gaat worden!

Groetjes Hilde en Elten
hop hop hop connemara's die zijn top!!

Gebruikersavatar
Oona
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 mar 2008, 18:38

Re: Hallo Ik ben Hilde

Bericht door Oona » 22 mar 2008, 19:44

succes met je wedstrijd en leuk dat je een echt ponymens bent .
Pony's hebben veel meer humor dan paarden.
www.heerlijkerijkunst.be instructie ,trainingen, flegmatieke paarden

Gebruikersavatar
Hilde
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 mar 2008, 10:58

Re: Hallo Ik ben Hilde

Bericht door Hilde » 24 mar 2008, 21:43

Dank je en ja je wordt door die pony's gewoon snel besmet hè! voor mij geldt eens een connie altijd een connie denk ik :lol:
hop hop hop connemara's die zijn top!!

Plaats reactie