Angèl en Jasper

Stel je hier voor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Angel
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 sep 2009, 14:43

Angèl en Jasper

Bericht door Angel » 23 sep 2009, 19:06

Hallo allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Angèl Willems uit Maastricht en sinds vandaag (!) toegetreden tot de connemara bezitters :D . Zijn naam is Jasper de Kloverhill, geboren 24 mei 2005, ruin en schimmel. Ik hoop met mijn zoon van 10 en dochter van 7 veel van hem te gaan genieten. Ik ga hem volgende week halen, heel spannend allemaal. Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van zijn vorderingen als jonkie. Ben de afgelopen periode wel vaker te gast geweest op het forum en heb in ieder geval de tip al opgepakt van de deken bij de Boerenbond :lol:
Wel nog even uitzoeken hoe ik foto's kan toevoegen.....

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Angèl en Jasper

Bericht door Barbara » 23 sep 2009, 19:18

Hoi Angel,
Welkom en gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Hij is net zo oud als ons jonkie, Koss. Veel plezier met hem.

Foto's kun je o.a. uploaden via mijnalbum.nl.
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
marina
Berichten: 338
Lid geworden op: 19 mar 2008, 20:09

Re: Angèl en Jasper

Bericht door marina » 23 sep 2009, 19:29

Hallo Angel, Gefeliciteerd met de aankoop van je connemara pony. :P We wensen je heel veel plezier en succes met hem en wie weet tot ziens op een van de evenementen!

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: Angèl en Jasper

Bericht door Isabelle » 23 sep 2009, 19:42

Hallo Angèl, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hij ziet er erg leuk uit. Jullie gaan vast veel plezier met hem beleven. Ik heb snel even een fototje van hem opgezocht en zet het er even bij ;) (via http://www.tinypic.com, / verkleinen / message board en dan de link kopieren bij berichtenforums en dan kan je hem in je tekst plakken) dat vind ik het handigst,

groeten Isabelle

PS bewaar het bonnetje van de deken nog even goed voor het geval je een maatje kleiner nodig hebt dan kan je altijd nog ruilen :) dat kan ook nog als de actie voorbij is hoor.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Angel
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 sep 2009, 14:43

Re: Angèl en Jasper

Bericht door Angel » 23 sep 2009, 20:11

Bedankt voor de leuke reacties. De tip van Isabelle uitgeprobeerd en ja ... het werkt!
Afbeelding

challenge
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 mar 2008, 20:48

Re: Angèl en Jasper

Bericht door challenge » 23 sep 2009, 21:00

hoi Angel

leuke pony, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.
Ga je hem zelf helemaal beleren? Leuke uitdaging hoor zo'n jong dier, veel succes gr. Diny

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Angèl en Jasper

Bericht door Edith » 24 sep 2009, 08:50

hoi Angel,

welkom hier en gefeliciteerd, wat een leuke pony! Wie zijn de ouders?
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Angel
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 sep 2009, 14:43

Re: Angèl en Jasper

Bericht door Angel » 24 sep 2009, 16:28

@ challenge: heel erg spannend allemaal inderdaad. Hij is nu een kleine 2 maanden onder het zadel en ik breng hem nu 1 maand nog voor verdere instructie. Daarna met begeleiding zelf verder oppakken. Maar hij heeft tot nu toe een echte gedegen engelse opleiding gehad :lol: , dus alles aanwezig voor een goede start.
@ edith: hij komt van de stoeterij Klover Hill in de buurt van Namen (http://www.kloverhill.com). Daar loopt de hengst tussen de kudde merries en alle afstammelingen hebben dus als vader Little Rascal. De moeder is Sea Mist. Hij is een volle broer van Fire Dance de Kloverhill een goedkeurde dekhengst in België.

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Angèl en Jasper

Bericht door Pamela » 24 sep 2009, 19:29

hoi Angèl, gefeliciteerd met zo'n mooie pony, ziet er goed uit. de naam Klover Hill komen we hier nog niet zo vaak tegen. een vriendin van ons is bevriend met de fokster van jullie pony. ik hoop dat jullie een fijne tijd gaan krijgen met Jasper.
en wat leuk dat je een fototje bij je naam hebt kunnen zetten, is mij nog niet gelukt :D

jet
Berichten: 259
Lid geworden op: 16 mei 2008, 09:45

Re: Angèl en Jasper

Bericht door jet » 25 sep 2009, 14:54

gefeliciteerd en welkom op t forum
veel plezier met je ontzettend leuke pony!
Laatst gewijzigd door jet op 28 sep 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie