Renee

Stel je hier voor
Plaats reactie
LittleLady
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 mei 2008, 15:19

Renee

Bericht door LittleLady » 12 mei 2008, 15:14

Hejj,
Ik ben hier al een paar dagen aan het rondstruinen op dit forum en vind het erg leuk!!
Ik dacht laat ik mezelf nog maar is "even" voorstellen (al kan dat "even" bij mij nogal uit de hand lopen ;)), mijn pony staat al uitgebreid voorgesteld in haar eigen topic genaamd: Lady Bright Star (bij het deel over de connemara) :D dat mijn meisje nog is een eigen topic zou hebben op i'net 8-)

Over mij...
Ik ben dus Renee, ik ben 21 jaar en woon in Zeist (bij utrecht). Op het moment studeer ik, ik zit in het 3e jaar van de HBO studie 'Voeding en Dietetiek'. IK studeer dit in Nijmegen. Ik woon niet in nijmegen maar gwoon thuis, lekker dicht bij de paardjes wantja ik kan geen dag zonder ;). Paarden staan niet aan huis maar op een pensionstalling. Verder heb ik ADHD wat nogal eens wat problemen oplevert en waardoor studeren ook niet altijd even makkelijk en soepel gaat :roll: dus het lijkt alsof ik nog maar 1 jaartje hoef te studeren maar dat valt een beetje tegen ;) Maar als iemand vragen heeft over voeding of diëten mag dat altijd!

Ik rij paard vanaf dat ik 9 ben. Mijn moeder is helemaal opgegroeit met paardrijden en eigen paarden. Mijn zus heeft dit overgenomen en ging op haar 11e jaar op paardrijden. Ik gaf toen om heel eerlijk te zijn helemaal niks om paarden, ik vond het maar stom! Ik vond turnen veel leuker, dat was toen ook helemaal mijn ding al vanaf mijn 6e (eigk al vanaf toen ik 1 week was ;)) En pff op paarden rijden was maar dom, ik wilde liever een koe!! Dan zou ik die koe wel africhten en daarop gaan rijden!!!
Maar nadat ik toch regelmatig mee ging naar de manege vond ik het wel heeel erg leuk en zag ik dat het toch wel meer was dan 'een beetje zitten op zo'n beest'. Al met al een jaar later was ik helemaal om en wilde ik ook op paardrijden!