Hallo!

Stel je hier voor
Plaats reactie
Domino
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:11

Hallo!

Bericht door Domino » 13 jun 2008, 18:35

Hallo ik ben hier nieuw.. :D Ik zal me ff voorstellen:
Ik ben Djoeke Louman 14 jaar, en ben gek van Connemara's. Mijn LIEVE pony Domino heb ik ong. 2 jaar geleden gekregen, mijn oom Piet van IJzendoorn heeft hem gefokt. Daarvoor had ik een hele leuke verzorgpony Laura, met Lau reed ik ook wedstrijden. En Daarvoor ;) reed ik op een manege. Ik rijd nu iets meer dan 7 jaar.
Maar nu iets over mijn pony!!!!:
Hij heet dus Domino van de Zonnehoeve, en is de allerliefste pony van de wereld (vind ik), hij is heel erg knuffelig en hij is gewoon Super!! Hij is nu net 6 jaar. En nog steeds een PUBER, hahaha :D ! Ik heb hem zelf ingereden, dat is een hele klus geweest... Ik ging af en toe als een rodeo ruiter door de bak..!! Maar ja 1 voordeel ik blijf nu veel beter zitten als hij losbarst! We rijden nu 1 jaar wedstrijd (alleen het zomer seizoen, maar ik ga nu ook in de winter rijden) En zit in de L1 met 8 winstpunten! Hij doet het heel goed, maar is liever lui dan moe :lol: , en springen vind hij ook nog een beetje moelijk!
Ik heb heel veel zin in de wedstrijd morgen ONCK. Maar ben wel een beetje zenuwachtig want ben nog niet zo heel vaak met Do op een andere club geweest dan onze club.

Groetjes Djoeke en Domino..

Ps: ik wil graag foto's er op zetten maar weet niet hoe?? Kan iemand het me uitleggen? :?: :roll:

Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 mar 2008, 20:14

Re: Hallo!

Bericht door Iris » 15 jun 2008, 10:23

Hoi !
Eindelijk een leeftijds genoot op het forum ;)

Ik rijd nu ook L1 en gisteren op het ONCK heb ik de laatste 2 winstpunten gehaald voor de L2.
Ik weet nog niet 100% zeker of ik meteen over ga, maar ik ben veel te ongeduldig om te wachten! :D
Hoe heb jij het gisteren gedaan??

Hoe je foto's moet plaatsen: Je gaat naar http://www.imageshack.us (of een andere site waar je plaatjes kan uploaden)
Je klikt op "bladeren" en kiest een foto. Je vinkt het hokje van "resize image" NIET aan.
Nu klik je op de witte knop met oranje rand "host it".
Je wacht tot je je foto ziet en scrollt naar beneden. Daar zie je vakken met codes en urls staan.
Je kopieert de onderste link (Waar achter staat: Direct Link to Image)
Nu ga je naar het forum en opent je eigen onderwerp. Boven het vak waar je typt staan grijze vakjes.
In een grijs vakje staat "Img". Daar klik je op. Je ziet dit staan: [ img] [/ img]
Tussen die 2 Img's plak je de link die je van Imageshack had gekopieerd. (Plakken doe je door op deze knoppen op het toetsenbord tegelijk te drukken: ctrl en v)
Nu heb je je plaatje erin staan. (Je ziet hem nog niet!)
Je klikt op Versturen en als je je bericht ziet, staat je plaatje erin.

Hopelijk is het duidelijk genoeg!

Groetjes Iris
Laatst gewijzigd door Iris op 18 jun 2008, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Bikkel (Castor van de Leliaard) & Iris: M1+ 6

Bikkel, bedankt voor alles! Het ONCK was geweldig met jou

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Hallo!

Bericht door Pamela » 15 jun 2008, 13:53

welkom Djoeke op het forum.
ik heb je gisteren natuurlijk wel gezien, want ik was ringmeester, maar kan me niet herinneren hoe je er uit zag. ben dus benieuwd naar een foto van jou en je pony. groeten, Pamela :D

Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 mar 2008, 20:14

Re: Hallo!

Bericht door Iris » 15 jun 2008, 14:02

Nu nog foto's plaatsen, Ben benieuwd naar jou pony!
Bikkel (Castor van de Leliaard) & Iris: M1+ 6

Bikkel, bedankt voor alles! Het ONCK was geweldig met jou

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Hallo!

Bericht door Edith » 16 jun 2008, 15:48

Hoi Djoeke,

hee, leuk dat je er ook bent! En ja, je hebt een hele lieve pony!!!

groetjes, Edith
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Martina
Berichten: 126
Lid geworden op: 17 mar 2008, 20:02

Re: Hallo!

Bericht door Martina » 16 jun 2008, 18:15

Pamela schreef:welkom Djoeke op het forum.
ik heb je gisteren natuurlijk wel gezien, want ik was ringmeester, maar kan me niet herinneren hoe je er uit zag. ben dus benieuwd naar een foto van jou en je pony. groeten, Pamela :D

Ook van mij van harte welkom.

@Pamela: Domino was dit prachtige valkje http://conne-photos.smaragaid.de/ONCK_2 ... ck_42.html

Domino
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:11

Re: Hallo!

Bericht door Domino » 16 jun 2008, 19:28

Hallo allemaal,
Leuk jullie reacties!!! ;)
Hoi Iris leuk dat je net zo oud bent als ik ben ;) ! Bedankt voor de tips van die foto's! Leuk dat je je Laatste winst punten hebt gehaald!! Do en ik hebben 1 winstpunt gehaald! Do en ik moeten er nog 1 dan zijn wij ook naar de L2! Ik wil ook graag dan L2 starten.. maar do kan nog niet zo heel goed wijken!! :P
Maar ik sta nu op de reservelijst van kringkamioenschappen enzo dan ga ik nog wel L1 starten!!! Maar daarna wil ik ook L2 starten (ook ongeduldig haha ;) ).
Ik vond het ONCK echt heel leuk!! Heb jij nog meegedaan aan opstakel parcour?? Heb jij ook een foto van jou en je paardje.. ik heb je waarschijnlijk wel gezien maar weet niet nu wie je bent zeg maar.. :D haha!!

groetjes Djoeke en hier zijn een paar foto's!!...

Afbeelding
Hier zijn wij op onze club. Een jaar geleden :D

Afbeelding
Hier ook de zelfde wedstrijd

Afbeelding
Hier zij Do en ik van de winter..

Domino
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:11

Re: Hallo!

Bericht door Domino » 16 jun 2008, 19:34

Op de foto's van de wedstrijden zag hij er anders uit dan nu!!!


groetjes djoeke

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Hallo!

Bericht door Pamela » 16 jun 2008, 20:52

tinesmaragaid schreef:
Pamela schreef:welkom Djoeke op het forum.
ik heb je gisteren natuurlijk wel gezien, want ik was ringmeester, maar kan me niet herinneren hoe je er uit zag. ben dus benieuwd naar een foto van jou en je pony. groeten, Pamela :D

Ook van mij van harte welkom.

@Pamela: Domino was dit prachtige valkje http://conne-photos.smaragaid.de/ONCK_2 ... ck_42.html


o, :o dank je wel, nu begrijp ik waarom ik haar zo mooi vind is het een half zus van Elstar !! snel de foto opslaan. groetjes

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Hallo!

Bericht door Pamela » 16 jun 2008, 20:55

Iris schreef:Nu nog foto's plaatsen, Ben benieuwd naar jou pony!

Iris ik ben je erg dankbaar voor je goed uitleg over een foto plaatsen. het is mij nu ook gelukt. alleen aan het eind opslaan moet geloof ik versturen zijn. groeten, Pamela

Plaats reactie