Hallo iedereen

Stel je hier voor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marja
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jul 2009, 16:37

Hallo iedereen

Bericht door Marja » 07 jul 2009, 09:19

Ook ik zal me hier even voorstellen, ik ben Marja de Kraaij, de moeder van Melanie van Robin Hood van Graaf Janshof en Blue Lizzy van de Leliaard.
Ik organiseer elk jaar met Els en Inez het ONCK met heel veel plezier! En sinds kort heb ik samen met Els de Connemara-stand. Ook ontzettend leuk om te doen. Ik ben 52 jaar en buiten de paardjes van Melanie zijn er ook nog 2 honden, een Bouvier van 5 maanden en een Kliko van 10 jaar. Ik heb een klein bedrijfje, ambulant, in Ruitersportartikelen en binnenkort opent mijn Pension-Verzorgingsonderkomen voor paarden en pony's. Weidegang met inloopstal en verzorging op alle gewenste manieren. Opzet was voor bejaarde en zieke paarden, die er zeker ook tusen zitten! Maar inmiddels staan er ook "gewone" paardjes op de lijst en zelfs veulens voor opfok/opvoeding.
Ik ben altijd Ambtenaar Burgerlijke Stand geweest en nog wat andere beroepen versleten, zoals o.a. lerares Engels en Intercedente bij Randstad Uitzendbureau. Daarna een eigen bedrijf in Lingerie, dat liep niet meer en nu dus, na besmetting met het Connemara en Paaarden-virus, de Ruitersport. Dat was het wel zo'n beetje.

kobra
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 mar 2008, 14:54

Re: Hallo iedereen

Bericht door kobra » 07 jul 2009, 09:49

he he. Eindelijk aangemeld op het forum.
Maar wel gezellig, WELKOM MARJA!!

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Hallo iedereen

Bericht door Pamela » 07 jul 2009, 10:52

welkom Marja :D :D wat een leuke achtergrond van werken heb je, spreekt me allemaal erg aan moet ik zeggen. nu met de paardjes en ruiterkleding wie weet kom ik nog eens bij je langs.

Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 mar 2008, 20:14

Re: Hallo iedereen

Bericht door Iris » 07 jul 2009, 14:18

Welkom! :D
Bikkel (Castor van de Leliaard) & Iris: M1+ 6

Bikkel, bedankt voor alles! Het ONCK was geweldig met jou

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Hallo iedereen

Bericht door Barbara » 07 jul 2009, 19:41

Hoi Marja,

Dat jij nog geen lid was van t forum! :D
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Hallo iedereen

Bericht door Inez » 07 jul 2009, 21:17

Ha Marja! Leuk dat je hier nu ook rond neust (en schrijft!).
Ik lees nu allemaal dingen van je die ik nog niet wist :shock: .
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
marina
Berichten: 338
Lid geworden op: 19 mar 2008, 20:09

Re: Hallo iedereen

Bericht door marina » 08 jul 2009, 17:08

Hoi Marja, ik was je inderdaad nog nooit tegengekomen op het forum, dus erg leuk dat ik je nu wel tegenkom! :D Heb je het ONCK overleefd, met alle drukte en zaken die niet liepen zoals gepland? Complimenten voor de stand. Jullie hebben echt heel veel leuke nieuwe dingetjes geintroduceerd.

Gebruikersavatar
Marja
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jul 2009, 16:37

Re: Hallo iedereen

Bericht door Marja » 09 jul 2009, 06:41

Bedankt! :D Het werd wel tijd dat ik me hier vertoonde, ik hoorde wel van alles van Melanie, maar het is toch wel leuk! En Inez, er is best veel te weten, maar er moet ook wat te vertellen blijven af en toe! :mrgreen:

wilma
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 dec 2008, 11:13

Re: Hallo iedereen

Bericht door wilma » 15 jul 2009, 11:37

Hallo Marja,
Uit de reactie van Pamela begrijp ik dat jij in ruiterkleding handelt. Is dat het gebruikelijke soort of ook leuke
alternatieve outdoor-kleding? Enne...de foto's die Melanie geplaatst heeft bij haar beleer-ervaringen met Lizzy:
is dat bij jullie op het erf? (Want dat ziet er werkelijk prachtig uit!)

Gebruikersavatar
Marja
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jul 2009, 16:37

Re: Hallo iedereen

Bericht door Marja » 15 jul 2009, 13:30

Hoi Wilma, nee dat is het "erf" van de pensionstal waar Robin en Lizzy gestald staan. Die blijven daar ook gewoon is een fantastische stal! Ik heb een weiland naast de stal gehuurd en daar zijn we nu een omheining om aan het plaatsen en een inloopstal aan het bouwen van een redelijk formaat. Maar ik bied zelf dus alleen weidegang met inloopstal (en binnen afzienbare tijd ook een dichte, voor de noodgevallen) voer, water en verzorging. Maar ik heb geen rijbak. Als ze bij mij willen rijden prik ik bordjes in de grond en maak zo een "bak".
Ik doe in Ruitersportartikelen, niet teveel tegelijk, maar je kunt wel alles bijna bestellen. Kleding eigenlijk niet, alleen als ik eens iets leuks of aparts tegen kom, maar ook daar is wel wat in te bestellen.
Binnenkort is er een webshop en een catalogus. Er komt van de Connemara Stand ook een catalogus, die zijn we druk aan het maken op het moment en die hoop ik met de keuring bij me te hebben in de Stand. Dan kan iedereen het hele jaar door alles van de Connemara bestellen! Wel doen dan natuurlijk!

Plaats reactie