Michelle en Ilja

Stel je hier voor
Plaats reactie
Sevilla
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 apr 2008, 19:03

Michelle en Ilja

Bericht door Sevilla » 01 apr 2008, 19:30

Hoi allemaal,
Even voorstellen: Ik ben Michelle en ben 37 jaar en woon in Vuren (vlakbij Gorinchem). Ik heb een KWPN-er van 14, Midas genaamd en we (mijn dochtertje en ik) een Connemaramerrie van 6 Sevilla vd Zonnehoeve. In de wandelgangen heet ze Ilja. Midas heb ik al 10 jaar en Ilja is sinds 3 jaar bij ons.
We hebben haar gekocht van Piet IJzendoorn en ze heeft vanaf haar geboorte totdat ze bij ons kwam in het natuurgebied "de Stille Kern' gelopen. Op 1 april (toevallig vandaag 3 jaar geleden) werd ze 'gevangen' en naar stal gebracht. Een half jaar daarvoor was ik met Piet het natuurgebied in geweest om een pony te zoeken en van het groepje van ca. 20 pony's was zij degenen die iedere keer achter me stond te snuffelen! Ik heb haar uitgezocht en zij zocht mij uit! Ik kwam thuis wilde nog even met het thuisfront overleggen, maar het was eigenlijk al duidelijk! Sevilla zou het worden! Mijn man, dochtertje en ik het weekend erna direct weer naar de Stille Kern om de pony's te zoeken, maar je raadt het al ...nergens te vinden natuurlijk. We zijn die winter toch wel gemiddeld 2 x per maand wezen wandelen. Pony's zat gezien, maar Ilja nergens te bekennen! Toen ze op stal in Zeewolde was, was het toch best wel spannend. Hoe is het karakter ( bij Connemara's altijd goed toch! ;) ), zou ze snel aan de mensen wennen etc. Nou dat verliep vlekkeloos. Madam was nergens van onder de indruk hoor 8-) ! Al gauw was ze zadelmak en kon ze mee naar huis. Inmiddels rijd ik bij de paarden in het L1 met haar en dat gaat heel goed. Maar voor buitenritjes is ze nog meer te porren.
Groetjes Michelle en Ilja
Foto's volgen nog zodra ik heb uitgevogeld hoe dat werkt!

Plaats reactie