Elten

Hier kun je je eigen Connemara voorstellen of verhalen over hem of haar vertellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hilde
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 mar 2008, 10:58

Elten

Bericht door Hilde » 24 mar 2008, 21:31

Mijn connemararuin heet Elten.
Elten wordt op 1 juni 4 jaar oud en komt uit Duitsland.
Zijn vader is Easter van de Leliaard en zijn moeder Gille.
Het is de volle broer van dekhengst Elmo.


Afbeelding

Hier is elten net een paar dagen bij ons en is het nog echt een jonkie. Inmiddels is hij al een veel stoerdere bink geworden met een vollere nek en kont ;) .

Afbeelding
De eerste paar maanden hebben we veel longeerwerk gedaan, omdat hij nog wat aan de jonge kant was. Maar zoals je ziet had hij er toen al plezier in!

Afbeelding
Een foto van zijn leuke koppie!

Afbeelding
Ik met Elten, in opperste concentratie (dit is toen ik hem ongeveer 3 maanden had, dus ongeveer 3/4 jaar geleden).

Afbeelding
We hebben vanaf het begin veel ontspannen en buiten gereden, Elten is vrijwel vanaf het begin verkeersmak geweest en loodst ondanks zijn jonge leeftijd veel oudere scheiterds langs de enge obstakels! De stoere bink :D !

Afbeelding
Dit was na een drukke les even kort napraten met mijn instructie, het lijkt wel dat Elten me stiekem uit loopt te lachen over dat hij mij zo hard aan het werk heeft gezet :roll:

Nou dit zijn voorlopig de foto's van mijn Bink, ze zijn wat aan de oude kant. Binnenkort hoop ik weer wat nieuws te plaatsen.

Groetjes Hilde
hop hop hop connemara's die zijn top!!

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Elten

Bericht door Inez » 24 mar 2008, 21:38

Wat een lekker koppie!!

Leuk hoor!
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Hilde
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 mar 2008, 10:58

Re: Elten

Bericht door Hilde » 24 mar 2008, 21:41

Dank Je! Zijn koppie is inmiddels wel wat witter, maar nog steeds redelijk donker. Maar hij kan nog steeds heel ondeugend en lief kijken :lol: !
hop hop hop connemara's die zijn top!!

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Elten

Bericht door Inez » 24 mar 2008, 21:45

Easter was tijdens het crossen altijd heel goed herkenbaar door zijn witte hoofd en staart. Zijn lichaam is nog heel donker, maar zijn hoofd is al ernstig wit.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Elten

Bericht door Edith » 25 mar 2008, 13:04

Hoi Hilde,

leuke foto's zeg! Elten is ook een halfbroertje van Flynn, en dat kun je best zien, alhoewel Flynn wat massaler is, en een tikje donkerder. Moest vooral lachen om die foto dat Elten de oudere pony's langs enge objecten helpt: dat doet Flynn ook! Erg leuk. Ga je vast nog heel erg veel plezier aan hebben!!

groetjes, Edith
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Hilde
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 mar 2008, 10:58

Re: Elten

Bericht door Hilde » 29 mar 2008, 14:03

Ik moet zeggen dat dit foto's zijn van een half jaar tot 3/4 jaar geleden. Elten is nu ook al een stuk massaler. Ik hoop dat hij nog lang wacht met helemaal wit worden, maar de kans is groot dat dit sneller komt dan ik hoop. En dan wordt het poetsen :roll: Hij is nog wel redelijk dezelfde kleur.

gr hilde
hop hop hop connemara's die zijn top!!

Plaats reactie