Tara gaat goed!

Hier kun je je eigen Connemara voorstellen of verhalen over hem of haar vertellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Tara gaat goed!

Bericht door Edith » 15 dec 2008, 20:55

vandaag hebben we met Tara voor het eerst een 'echte' rit gemaakt, dwz het hele rondje park, bij elkaar een km of vier, vijf denk ik. En voor het eerst in galop geweest met haar! Ging prima, ze zit erg makkelijk en lekker, en ze had er zin in, vond het helemaal niet hard genoeg gaan. :D Wel een beetje 'botsauto' omdat het op een stuk terrein was waar ze nog nooit was geweest. Op de terugweg wou ze wel weer, maar dat deden we maar niet. Veel conditie heeft ze natuurlijk nog niet, dus ze was wel bezweet van een toch vrij rustige rit, maar ze was zo blij, en ging netjes rollen na de rit. Leuke pony.
Op de foto is mijn gezicht wat vaag, maar dat geeft niet. :mrgreen:

Afbeelding
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 700
Lid geworden op: 17 mar 2008, 21:59

Re: Tara gaat goed!

Bericht door Isabelle » 15 dec 2008, 22:51

Nou zo vaag is de foto nou ook niet hoor, ik zie een hele grote lach op je gezicht en terecht, wat een leuk plaatje en wat leuk dat het zo goed gaat echt gaaf!!

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Tara gaat goed!

Bericht door Pamela » 16 dec 2008, 15:27

ziet er lekker uit :D en dat vage gezicht ? ik denk dat ik voortaan ook van dat soort foto's van mezelf wil hebben, lijk je super jong op :lol: leuke pony.

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Tara gaat goed!

Bericht door Edith » 16 dec 2008, 21:43

ah ja, eigenlijk is die foto niet vaag, maar heb ik mijn rimpels een beetje onhandig weggephotoshopt :mrgreen:
nee, zonder grap, ik schijn er altijd een stuk jonger uit te zien als ik op een pony zit??? Kwam laatst ook al iemand naar me toe om te vertellen dat iemand me zo'n 'jong meisje' vond op een foto... en ja, eindelijk is het dan zover: ik vind dat leuk om te horen... vroeger schatte 'men' mij ook altijd jonger en da's niet leuk als je bv 20 bent en ze denken dat je 15 bent ofzo... en dan zeiden mensen; 'wacht maar tot je ouder bent, dan ga je dat leuk vinden... ' en warempel... :mrgreen:
De allerraarste: ik reed een keer met Raven in de duinen, moet dus minstens 30 zijn geweest, en iemand kwam me tegemoed rijden en zei: oh, mag jij al helemaal alleen met je pony naar buiten? :mrgreen:
eh... ja?
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Tara gaat goed!

Bericht door Pamela » 17 dec 2008, 10:48

:D :lol: :lol: dit slaat werkelijk alles, geweldig, geniet er nu van zou ik zeggen. er is mij ook wel eens gevraagd waarom ik op een pony rijd en niet gewoon op een paard, dus eigenlijk wordt je dus niet voor "vol" aangezien op een pony. beter zo kan ik me gewoon mezelf voelen :roll:

Linde
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 mar 2008, 20:29

Re: Tara gaat goed!

Bericht door Linde » 17 dec 2008, 17:32

Hahahaha, die is wel top zeg.
Ik word ook vaak jonger geschat, al helemaal in de weer met en op het paard. Tja, die cap helpt daar dus niet bij.
En dat voelt dan toch wel gek als je 31 bent.

Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 1191
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:22

Re: Tara gaat goed!

Bericht door Edith » 17 dec 2008, 22:39

ach ja, dat mensen je niet voor vol aanzien... ik denk dat we dat allemaal wel geregeld merken, maar intussen hebben we maar mooi superpony's :mrgreen: ...
en zie ik ook langzaamaan wel veel waardering voor wat ze allemaal kunnen en doen, bij ons op stal, want heel wat grote paarden zijn niet half zo all-round als de pony's. Laat ze maar lekker denken wat ze willen.

Grappig: de eerste vraag van een stel nieuwe stalgenoten (ongeveer een jaar geleden) was, met oprechte verbazing en misschien een tikje dedain: waarom heb jij PONY"S? Nu weten ze het (omdat ze zoooo leuk en veelzijdig zijn) en is een van hen, die al een tijd niet kan rijden vanwege rugklachten, zich geestelijk aan het voorbereiden op een keer ponyrijden... beter voor je rug dan hun hoogopgooiende paard... Ik ben erg benieuwd of het ervan gaat komen...

ben trouwens met Bibi begonnen met wijken en wat westernoefeningen, en zowaar, ze zegt niet meteen nee!! (zoals tot nu toe bij ongeveer elke nieuwe oefening) maar ze doet mee en ze vindt het leuk... :mrgreen: Kijk, dat is nou zo leuk aan een pony. Altijd weer een verrassing.
Raven (1991) wijze leidmerrie *******
Flynn (2004) spruitje ***** +2
Bibi (2002) zenmeester ***** +9
Gipsy (2002) superschatje en gastpony ***** +4

www.astoreponytraining.nl

Plaats reactie