Bikkel + nieuwe aanwinst

Hier kun je je eigen Connemara voorstellen of verhalen over hem of haar vertellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 mar 2008, 20:14

Bikkel + nieuwe aanwinst

Bericht door Iris » 14 jul 2009, 10:45

Afbeelding

Zoals de meeste al weten, hebben we Bikkel afgelopen zaterdag weggebracht naar zijn nieuwe huisje in St. Michielsgestel.
Zoals het nu lijkt, gaat het heel goed. Dominique heeft er heel veel plezier mee en rijdt er elke dag op. Misschien komt zij ook nog een keer op het forum.
Ik mis hem elke dag. Maar het doet me goed dat hij het heel erg naar zijn zin heeft.

Ik heb gisteren weer voor het eerst op Armani gereden. Hij is een KWPN ruin, 4 jaar oud, zwart en nu 1.64. Maar hij groeit nog door.
Ik hoop net zoveel plezier te hebben van hem als van Bikkel. Hierboven staan ze op de foto.
Bikkel (Castor van de Leliaard) & Iris: M1+ 6

Bikkel, bedankt voor alles! Het ONCK was geweldig met jou

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Bikkel + nieuwe aanwinst

Bericht door Pamela » 14 jul 2009, 20:59

Iris wat een mooie foto van van jullie met zijn 3e. ik hoop ook dat je veel plezier gaat krijgen van Armani. en fijn dat het met Bikkel al zo goed gaat. logisch dat je hem iedere dag nog mist anders zou je niet van hem gehouden hebben, een goede vriend of vriendin zou je ook missen, dat heeft gewoon zijn tijd nodig. nu met de vakantie kan je extra veel tijd aan Armani besteden om elkaar beter te leren kennen :D

Gebruikersavatar
Oona
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 mar 2008, 18:38

Re: Bikkel + nieuwe aanwinst

Bericht door Oona » 15 jul 2009, 09:41

Veel plezier met je toekomstig maatje.
Bikkel heeft een goed plekje gevonden geef het gerust zijn tijd om het te verwerken.

En veel succes .
www.heerlijkerijkunst.be instructie ,trainingen, flegmatieke paarden

Gebruikersavatar
marina
Berichten: 338
Lid geworden op: 19 mar 2008, 20:09

Re: Bikkel + nieuwe aanwinst

Bericht door marina » 15 jul 2009, 19:54

Mooie foto Iris en een fijne herinnering voor later: de dag waarop je afscheid nam van Bikkel. Afscheid nemen hoort bij het leven en je zult zien dat het went; zeker nu Bikkel een goed nieuw tehuis heeft! Heel veel succes met Armani: kom je af en toe nog op het forum om over hem te vertellen?

Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 mar 2008, 20:14

Re: Bikkel + nieuwe aanwinst

Bericht door Iris » 20 jul 2009, 18:15

Dat zal ik zeker doen Marina!
Bikkel (Castor van de Leliaard) & Iris: M1+ 6

Bikkel, bedankt voor alles! Het ONCK was geweldig met jou

Gebruikersavatar
marina
Berichten: 338
Lid geworden op: 19 mar 2008, 20:09

Re: Bikkel + nieuwe aanwinst

Bericht door marina » 20 jul 2009, 19:45

Gezellig Iris, daar houden we je aan :D !

Plaats reactie