Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Hier kun je je eigen Connemara voorstellen of verhalen over hem of haar vertellen.
Plaats reactie
Hanna&Zingaro
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 mar 2008, 19:13

Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Bericht door Hanna&Zingaro » 27 apr 2008, 11:05

Hallo,

Na een tijdje zal ik mijn eigen connemara even voorstellen. Echt een schat van een pony maar dat zal iedereen wel vinden van zijn of haar pony. Zingaro is een connemara ruin van bijna 10 jaar. Op zijn 5e beleert (tenminste dat werd tegen ons verteld ;) ) Zingaro was bang voor de zweep toen ik hem net had, en hij was niet vooruit té branden. In het begin wou hij me er echt afkrijgen en dat is hem ook zeker een paar keer gelukt. Maar goed, ik bleef al meer houden van Zingaro. Het was tenslotte mijn eerste paardje waar ik al een tijdje van gedroomt had. Hij is voor het laatst gemeten een paar jaar geleden toen was hij 1.54 maar ik denk dat hij nu wel 1.56 is. Een grote connemara dus. Nu heb ik er heel veel plezier mee en hebben we samen een hele goede band. Ik voel dingen van hem aan en hij ook van mij. Nooit heb ik wedstrijden gereden met Zingaro. 14 juni word onze eerste, hij heeft er met andere wel een paar gereden maar ik zelf heb hem nou in juni 3 jaar en als doel 'Mijn eerste wedstrijd met Zingaro word het ONCK' waar wij dus ook helemaal voor gaan.

Zelf hebben we nog 6 paarden/pony's. 1tje daarvan is ook een connemara (connemaraxiersvolbloed) maar daarover staat niets in zijn papieren dus wie weet is het wel een misvormde belg (hihi).
Ook hebben we 1 kwpn een belgisch trekpaard en 2 shetlanders.
Zingaro's Vader is Brimstone van Graaf Janshof en de moeder is Scoundrell van Graaf Janshof
Afbeelding
Lekker uitstappen :lol:
Afbeelding
Zingaro bij de zonnehoeve
Afbeelding
Zingaro & Brandon
Afbeelding
Zingaro liggend xD
Zingaro super paardje :D

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Bericht door Inez » 27 apr 2008, 16:57

Hoi Hanna,

Het is wel een toffe wedstrijd om je debuut te hebben! Lekker op het ONCK met allemaal andere Connemara's.
Wat leuk dat Zingaro zo groot is geworden. Zijn oma, Calla Lass, was ook dik 1.55 m.

Ik zie twee foto's maar voor de helft. Waren dat halve foto's of is er iets fout gegaan bij het op het forum zetten?
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Sevilla
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 apr 2008, 19:03

Re: Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Bericht door Sevilla » 28 apr 2008, 17:57

Hoi Hanna,
Wat leuk dat het zo goed gaat met jou en Zingaro! Zingaro heeft een tijdje op de pensionstal gestaan waar ik ook stond. Hij was toen van een meisje die er niet helemaal mee uit de voeten kon geloof ik. Zij hebben hem toen weer verkocht. Misschien wel aan jou??

Hanna&Zingaro
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 mar 2008, 19:13

Re: Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Bericht door Hanna&Zingaro » 28 apr 2008, 20:13

Hoi Sevilla,

Was dat toevallig Cleo of Mandy ?
Zingaro super paardje :D

Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 mar 2008, 20:14

Re: Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Bericht door Iris » 30 apr 2008, 09:43

Weer een Halfje te zien op het Forum van Bikkel.
(Maar ja,, Veel pony's hebben Brimstone als vader.) Bikkels moeder is Nancy van de Kiboets.

Wat een schatje is Zingaro. :P
Bikkel (Castor van de Leliaard) & Iris: M1+ 6

Bikkel, bedankt voor alles! Het ONCK was geweldig met jou

Hanna&Zingaro
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 mar 2008, 19:13

Re: Mijn trots ! Zingaro Sue Van De Haart

Bericht door Hanna&Zingaro » 09 jun 2008, 07:21

Iris schreef:Wat een schatje is Zingaro. :P


Haha ja, maar wel een barrel ;)
Zingaro super paardje :D

Plaats reactie