Kringkampioenen

Verhalen over de wedstrijden die je rijdt met je Connemara.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Kringkampioenen

Bericht door Inez » 19 jul 2009, 22:03

Zijn er nog Connemara's kringkampioen geworden?

Ik hoorde vandaag dat Charlotte van de Leliaard kringkampioen geworden was in de B-dressuur en Kadans van de Leliaard in het B-springen. Ik zal kijken of ik wat foto's kan krijgen.

Zijn er nog meer kampioentjes?
Ik denk dat bij de meesten de kringkampioenschappen al een tijdje geleden gereden zijn. De Regiokampioenschappen staan al zowat voor de deur.
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Mariska
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mei 2009, 09:24

Re: Kringkampioenen

Bericht door Mariska » 20 jul 2009, 18:54

Wij zitten in Drenthe en dus in de luxe positie dat we in de zomer geen kringkampioenschap rijden maar alleen de Regio.
Wij hoeven 6 augustus pas aan de bak!

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Kringkampioenen

Bericht door Inez » 20 jul 2009, 19:46

Mariska schreef:Wij zitten in Drenthe en dus in de luxe positie dat we in de zomer geen kringkampioenschap rijden maar alleen de Regio.
Wij hoeven 6 augustus pas aan de bak!


Het is dan wel weer een aanslag voor de werkende ouders dat je buiten de weekenden om naar de wedstrijden moet.
En worden de kampioenen dan in 1 wedstrijd bepaalt, of moet je dan twee dagen achter elkaar of zo?
Kan iedereen zich dan voor de regiokampioenschappen inschrijven of moet je wel een selectie rijden?
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Mariska
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mei 2009, 09:24

Re: Kringkampioenen

Bericht door Mariska » 22 jul 2009, 21:26

Op donderdag rij je de eerste proef/parcours (B en L). M en Z is op vrijdag. Gaat alles goed dan mag je op zaterdag terugkomen. Dus de eerste dag is de selectie. Iedereen die bij een ponyclub van Drenthe rijdt, kan inschrijven.

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Kringkampioenen

Bericht door Pamela » 23 jul 2009, 11:15

ik heb vorige week in Staphorst Kadans van de Leliaard gezien, was bij de 1e ronde 3e. en dan een NPRS Kreamh van Joyce van der Kuilen, een mooie grote valk kruising Connemara moeder met Arabier vader, gefokt in Hattem ? een enorme springer gaat de SGW in. dit even terzijde :D

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Kringkampioenen

Bericht door Inez » 24 jul 2009, 18:10

We moeten jou maar voorzien van een stapel promotie-tasjes Pamela!! Je komt zoveel Connemara's tegen. Heb je nog reclame voor de cross-dag of het ONCK gemaakt?
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Kringkampioenen

Bericht door Pamela » 25 jul 2009, 12:11

is misschien een goed idee om wat documentatie mee te nemen, vind het ook heel erg leuk om te zien of er ergens connemara bloed in zit.
gisteren ook weer hier op barage bork, liep zo'n schitterende pony, vroeg voorzichtig wat het was, NRPS dus zat oon connemarabloed in, die pony kon ook zo geweldig springen. maar heb niet aan die cross dag gedacht. :( volgende keer beter.

Plaats reactie