Maible debuut L1 !

Verhalen over de wedstrijden die je rijdt met je Connemara.
Plaats reactie
yentl
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 sep 2009, 09:47

Maible debuut L1 !

Bericht door yentl » 12 dec 2009, 17:06

Maible en ik hadden vandaag ons debuut in het L1. Ze was gelukkig ontzettend rustig en braaf, ik kon er super fijn aan werken en was helemaal blij met het losrijden alleen al!! Later in de ring was ze even iets gespannen maar al snel konden we lekker verder rijden. Ik ben helemaal trots op dr, ze sprong 2x verkeerd aan in galop en wat kleine foutjes maar daar hield het dan ook mee op. We hadden 174 en 183 punten, ik had zelf wel iets hoger verwacht, maar dat maakt niet uit, ben apetrots! Ondanks mijn blonde actie, we waren achter gekomen dat ik in plaats van een paar plukjes weg te knippen langs de knotjes, perongeluk happen heb weggeknipt, arme pony is dan L maar heeft wel wat happen, hahaha :oops:
MAAR, Maible en ik zijn nu officieel een L1 combinatie :D hihi

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door Inez » 12 dec 2009, 17:49

Gefeliciteerd!!
Die manen groeien wel weer aan :mrgreen: .
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Gebruikersavatar
Barbara
Berichten: 664
Lid geworden op: 19 mar 2008, 08:17

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door Barbara » 12 dec 2009, 18:28

Gefeliciteerd Yentl, mooi debuut!
En idd die manen zitten er gauw genoeg weer aan. :lol:
Mark en Easter van de Leliaard Z1 + 4, springen B + 13 en L + 17, SGW L + 10
Mark en Koss van de Leliaard, dressuur L1 + 6, springen M+2 verkocht
Mark en Starlight Westland, L1 + 7, L + 14 nu helaas met pensioen

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door Pamela » 12 dec 2009, 20:05

Gefeliciteerd ! dat heb je super snel gedaan, lekker winstpunten :D wat fijn dat je met Maible zo goed over weg kunt als ze wat onrustig wordt :lol:

Gebruikersavatar
Melanie
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 mar 2008, 13:36

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door Melanie » 13 dec 2009, 09:22

goed gedaan, gefeliciteerd! :D
Robin Hood van Graaf Janshof [17-05-1979] [ L2+ 6 ]
Blue Lizzy van de Leliaard [23-05-2006]

challenge
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 mar 2008, 20:48

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door challenge » 13 dec 2009, 14:33

hoi Yentl

ben weer helemaal trots op jullie!!!!!!!!!! Maible is zeker niet de makkelijkste om te rijden maar met veel geduld en doorzettingsvermogen gaat het toch steeds beter met jullie.
En ach, zo'n knipactie overleven we wel weer hoor :lol: :lol:

Barbara, ben benieuwd hoe Mark zijn springwedstrijd is gegaan vandaag?
Wij zijn vorige week met Cadhla naar oefenspringen gegaan in Brummen, ze sprong gewoon alles! Liet soms nog wel een beentje hangen maar de tweede keer sprongen we wat hoger en dat ging al beduidend beter. Gaan in januari in Ermelo oefenspringen o.l.v. Wim Bonhof, erg leerzaam. gr. Diny

vera
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 aug 2008, 18:49

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door vera » 13 dec 2009, 15:40

Hee Yen ik ben echt trots op je! Zoals Diny al zegt; Maible is nou eenmaal niet de makkelijkste om te rijden, daarom is het ook extra knap hoe je haar gister aan het lopen had!
:D

yentl
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 sep 2009, 09:47

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door yentl » 13 dec 2009, 16:09

Dankjulliewel! Ben ook nog helemaal blij :D Heb ook t gevoel dat het L1 zelfs beter gaat omdat ze meer moet werken in de proef en ze dan wat meer geconcentreerd is. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Pamela
Berichten: 1644
Lid geworden op: 18 mar 2008, 19:38

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door Pamela » 13 dec 2009, 16:55

volgens mij laten die conny's een beentje hangen als het te laag is :D , zodra het hoger is gaan ze beter hun best doen
challenge schreef:hoi Yentl

ben weer helemaal trots op jullie!!!!!!!!!! Maible is zeker niet de makkelijkste om te rijden maar met veel geduld en doorzettingsvermogen gaat het toch steeds beter met jullie.
En ach, zo'n knipactie overleven we wel weer hoor :lol: :lol:

Barbara, ben benieuwd hoe Mark zijn springwedstrijd is gegaan vandaag?
Wij zijn vorige week met Cadhla naar oefenspringen gegaan in Brummen, ze sprong gewoon alles! Liet soms nog wel een beentje hangen maar de tweede keer sprongen we wat hoger en dat ging al beduidend beter. Gaan in januari in Ermelo oefenspringen o.l.v. Wim Bonhof, erg leerzaam. gr. Diny

Gebruikersavatar
Inez
Berichten: 2093
Lid geworden op: 17 mar 2008, 11:20

Re: Maible debuut L1 !

Bericht door Inez » 13 dec 2009, 17:41

Pamela schreef:volgens mij laten die conny's een beentje hangen als het te laag is :D , zodra het hoger is gaan ze beter hun best doen


Easter ging altijd net een paar cm over de hindernis heen. Elke klasse dachten we: de volgende klasse gaat het fout......... Maar als het dan 10 cm hoger lag, ging hij weer net een paar cm daar boven :mrgreen: . Lekker zuinig, maar erg slecht voor de zenuwen van de fans aan de kant :lol: .
Fotografie, Connemara's en Hollandse landgeiten: http://www.deleliaard.nl

Plaats reactie